شهرکرد- مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در دهه مبارک فجر ۸ خانه قرآن روستایی در شهرستان اردل افتتاح می شود.

۸ خانه قرآن روستایی در دهه فجر افتتاح می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی، حسین ضامنی اظهار کرد: کمیته قرآن ستاد دهه فجر در محل دفتر امام جمعه شهرستان اردل با محویت برنامه ریزی نهایی در مورد فعالیت های قرآنی در دهه فجر انقلاب تشکیل گردید و از مصوبات جلسه برگزاری سه محفل انس با قرآن در شهرهای دشتک ،اردل و میانکوه با حضور قاریان ممتاز کشوری بود.

وی افزود:از دیگر برنامه های این ستاد در دهه مبارک فجر حضور فعالان قرآنی در مراسم غبار روبی گلزار شهدا در روز ۱۹ بهمن و سرکشی از خانواده های شهدا خواهد بود.

ضامنی تصریح کرد: مسابقه ای تحت عنوان «با قرآن» که از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردل طراحی شده است و با هماهنگی و همکاری دیگر ادارات همچون آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت چاپ و توزیع در سطح شهرستان و اهدای جوایز نفیس به برندگان مسابقه در جشن انقلاب برنامه ریزی گردید.

وی خاطر نشان کرد کرد: تشکیل گروه های سرود و تواشیح دانش آموزی در مدارس و اجرای برنامه در برنامه جشن انقلاب از برنامه های مصوب در کمیته قرآن ستاد دهه فجر شهرستان اردل می باشد، همچنین افتتاح ۸ خانه قرآن روستایی در دهه فجر از دیگر برنامه های شاخص این شهرستان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.