ساری- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: با ذخیره سازی مناسب، سری دوم کالابرگ نفت سفید با هدف مقابله با برودت ناگهانی سرما اعلام شد و مردم نگران تامین سوخت زمستانی نباشند.

مازندرانی ها نگران تامین سوخت زمستانی نباشند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی، حسینعلی طالبی در جلسه کمیته بحران و درجمع روسای ستادی اظهار کرد: با پیش بینی هواشناسی برای روزهای آتی و برودت شدید سرما، علاوه بر آماده باش نیروهای عملیاتی به منظور جلوگیری از بحران احتمالی، یک قطعه کالابرگ نفت سفید برای مناطق کوهستانی اعلام شد.

وی اضافه کرد: پیش بینی و داشتن سناریوهای لازم به منظور سوخت رسانی در شرایط خاص از جمله الویت هایی است که شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در دستور کار دارد و با برگزاری جلسات بحران و مانورهای ادواری در شهرهای تابعه، آمادگی مقابله با شرایط اضطراری را دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری مقدارکالابرگ اعلام شده را ۵۰۰ لیتر نفت سفید اعلام و بیان کرد: کالابرگها با شماره های ( ۵۱۰ – ۳۱۰ – ۲۱۰ – ۱۱۰ ) برای ساکنان نقاط کوهستانی و روستاها و شهرهای فاقد گاز طبیعی از طریق فروشندگی ها ی محل سکونت در دسترس است.

طالبی پایان اعتبار سری دوم کالابرگ ها را تا پایان سال اعلام وافزود: به مصرف کنندگانی که تا کنون اقدام به ذخیره سازی سوخت نکردند توصیه می شود تا هر چه زودتر نسبت به تهیه سوخت اقدام و در مواقع لزوم برای کسب اطلاعات بیشتر به  اطلاعیه های شرکت ملی پخش فرآورده های منطقه ساری توجه کنند.

وی یادآور شد: منطقه ساری توزیع کننده سوخت جایگزین در شرایط اضطراری است که با تدابیر اندیشیده شده و ذخیره سازی های به موقع هیچ مشکلی در امر سوخت رسانی نخواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.