کرج- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز با بیان اینکه شاخص ترین هدف این معاونت آموزش ، نظارت واطلاع رسانی است گفت: ارتقا کیفیت خدمات واحدهای پذیرایی بین راهی در ایام نوروز را در دستور کار داریم.

خدمات واحدهای پذیرایی بین راهی البرز ارتقا می یابد

احمد ترکاشوند در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: در سال جاری تاکنون ۱۷ دوره آموزشی برای فعالان حوزه گردشگری اعم از راهنمایان محلی و تورها، آژانس های مسافرتی و مدیران فنی آنها برگزار شده است.

وی افزود: در تمام این دوره ها سعی شده آموزش ها منتهی به ارائه خدمات مناسب تر به مردم و ارتقا کیفیت سفرها در ایام مختلف سال شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز با بیان اینکه البرز در حوزه گردشگری دارای ظرفیت های بالایی است گفت: تلاش کرده ایم با حضور در نمایشگاه های مختلف ملی و بین المللی ظرفیت های این استان در حوزه  گردشگری را معرفی کنیم.

ترکاشوند خاطرنشان کرد: در این راستا البرز در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران که روز گذشته به پایان رسید حضور داشت و تلاش کرد در مدت برپایی نمایشگاه ظرفیت های این استان را معرفی کند.

وی ادامه داد: چاپ بروشور ونقشه و معرفی ظرفیت های گردشگری با بهره گیری از توان رسانه های مختلف گروهی نیز در همین راستا انجام شده است.

ترکاشوند با بیان اینکه مجموعه ای از اقدامات و برنامه ها برای ایام سال نو در حوزه گردشگری تدوین شده است گفت: این برنامه ها از طریق رسانه های گروهی به اطلاع مردم خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.