مدیر ارتباطات و امور بین الملل باغ کتاب از آغاز به کار پردیس سینمایی باغ کتاب با جشنواره بین المللی فیلم فجر خبر داد.

آغاز به کار پردیس سینمایی باغ کتاب با جشنواره بین المللی فیلم فجر آغاز 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باغ کتاب، فرشاد شهیدزاده، اظهار کرد: پردیس سینمایی باغ کتاب با آغاز جشنواره فیلم فجر آغاز به کار می کند.
وی با بیان اینکه باغ کتاب یک مجموعه فرهنگی- علمی با محوریت خانواده است، عنوان کرد: هدف باغ کتاب ایجاد یک روز مفرح برای تمامی اعضای خانواده است. تلاش کرده ایم نیازهای فرهنگی- علمی خانواده را در این مجموعه گرد آوری کنیم تا تمام اعضای خانواده بتوانند با خیالی آسوده اوقات فراغت شان را در مجموعه باغ کتاب سپری کنند.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل باغ کتاب ادامه داد: باغ کتاب در جشنواره بین المللی فیلم فجر فقط میزبان هنرمندان و پس از پایان جشنواره پذیرای شهروندان است.
شهیدزاده در خصوص تفاوت پردیس سینمایی باغ کتاب با دیگر پردیس های سینمایی سطح شهر، تاکید کرد: خانه کودک، باغ علم کودک و نوجوان و کتابفروشی ها در زمانی که پدر و مادرها از سینماها استفاده می کنند می تواند پذیرای کودکان و نوجوانان باشد و تمام اعضای خانواده می توانند هم زمان از تفریحات مورد علاقه خود استفاده کنند. 
وی با اشاره به اینکه سالن های سینمایی و همایش باغ کتاب از تکنولوژی های روز برخوردار هستند، افزود: پردیس‌های سینمایی در قالب ۱۰ سالن سینمایی هستند. یک سالن سینما، موسیقی و تئاتر است و ۹ سالن دیگر به نمایش فیلم‌های سینمایی اختصاص دارد. تمامی این سالن‌ها کاربری برگزاری همایش را هم دارند. سالن اصلی پذیرای ۴۸۰ نفر است و در مجموع پردیس سینمایی باغ کتاب ۱۳۰۰ صندلی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.