سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی دلایل جدایی سینا عشوری را توضیح داد.

تراکتورسازی یکی از پرهزینه‌ترین تیم‌های تاریخش است/ عشوری رفت چون شرایط ما را قبول نکرد

به گزارش قدس آنلاین، کاظم محمودی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره برخی مسائل ایجاد شده بعد از تساوی با سیاه جامگان عنوان کرد: متأسفانه شب گذشته بعد از مسابقه تیم، شاهد انتشار بعضی مسائل در فضای مجازی بودیم که جو حاکم بر تیم را تحت تأثیر قرار داد و طبیعتاً حاشیه‌سازی بلافاصله چند ساعت بعد از بازی اتفاق خوبی نیست.


وی افزود: زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم فضای مجازی به این شکل وجود نداشت و ابزاری برای استفاده برخی بازیکنان علیه باشگاه و کادر فنی نبود. حالا که این فرصت برای ارتباط اهالی ورزش با هواداران و فوتبال دوستان فراهم‌شده درست نیست که از این فرصت برای ایجاد تقابل بین هواداران با باشگاه و کادر فنی تیم استفاده شود.


محمودی تصریح کرد: البته به نظر من فوتبال دوستان و هواداران به درک بسیار خوبی از مسائل رسیدند و دیگر با دیدن پست‌ها و این‌گونه مطالب در فضای مجازی اسیر احساسات نمی‌شوند و اتفاقاً واکنش‌های بسیار معقول و منطقی به این مسائل دارند.


وی ادامه داد: متأسفانه در فصل جاری چندین بار شاهد این اتفاق بودیم که به بازیکنان و همه اعضای تیم تذکر داده‌ شده که از حاشیه‌سازی در فضای مجازی برای تیم جداً خودداری کنند و در غیر این صورت با بازیکنان خاطی برخورد جدی خواهد شد. قطعا کمیته انضباطی باشگاه مسئولیت رسیدگی به این مسائل را خواهد داشت.


سرپرست تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: قواعد و اصولی در فوتبال وجود دارد که همه ما باید به آن‌ها پایبند باشیم. در پایان نیم‌فصل برخی از اسامی توسط کادر فنی وقت به‌عنوان بازیکن مازاد به باشگاه اعلام شد و از این بازیکنان خواسته شد که تیم جدید خود را  معرفی کنند.به همین دلیل هم ۲ بازیکن از جمع ما جدا شدند ولی ظاهراً سینا عشوری به هر دلیلی تمایل به جدایی نداشتند یا شاید پیشنهاد مناسبی برای ایشان پیدا نشد که باوجود اعلام کادر فنی سابق حاضر به ترک تراکتور نبودند و به هر قیمتی تلاش کردند در تیم حفظ شوند.


وی تأکید کرد: با این‌ وجود به خاطر شرایطی که وجود داشت باشگاه هم پس از تغییر کادر فنی شرایط تازه‌ای به آقای عشوری اعلام کرد و من شخصاً به ایشان اعلام کردم درصورتی‌ که بخواهد می‌تواند با شرایط جدید در تمرینات حاضر شود که درخواست من را قبول نکرد.


مدیر تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: همه ما باید شرایط فعلی باشگاه را درک کنیم. باوجود نتایج نامناسبی که کسب‌شده یکی از پرهزینه‌ترین و سخت‌ترین فصل‌های تاریخ تراکتورسازی را سپری می‌کنیم. در فصلی که بیش از ۱۱ میلیارد بدهی داخلی و خارجی پرداخت‌شده، یک مربی نامدار، بزرگ و صاحب کارنامه به تراکتورسازی آمده که قطعاً یکی از بهترین مربیان شاغل در خاورمیانه محسوب می‌شود، در نیم‌فصل به نیاز تیم حداقل ۸ بازیکن جذب شدند و به درخواست سرمربی جدید نیز حداقل ۲ بازیکن دیگر جذب خواهند شد، هزینه کمی به باشگاه وارد نشده است.


سرپرست تیم تراکتورسازی عنوان داشت: قرارداد بازیکنان فعلی قرارداد پایینی نیست و نسبت به خیلی از تیم‌ها قراردادهای سنگین‌تری در تراکتورسازی بسته‌شده که با این شرایط همه باید به مشکلات مالی باشگاه توجه داشته باشیم. طبیعتاً قیمت قرارداد بازیکنی که به‌عنوان بازیکن اصلی روی آن حساب باز می‌شود با بازیکنی که به‌عنوان بازیکن ذخیره یا حتی بازیکنی که در لیست ۱۸ نفره تیم هم حضور ندارد، متفاوت است و این انتظار طبیعی است که باشگاه با توجه به نیاز و توانمندی تیم مبلغ قرارداد بازیکنانش را مشخص کند.


محمودی اضافه کرد: اگر عملکرد تمامی بازیکنانی که نیم‌فصل نخست در ترکیب تیم حضور داشتند کافی و رضایت‌بخش بود، در نیم‌فصل دوم نیازی به تقویت تیم و جذب بازیکنان جدید وجود نداشت، ولی دیده می‌شود هنوز هم تیم در برخی پست‌ها به جذب بازیکنان جدید نیاز دارد که بر این اساس بازیکنان نیز باید شرایط باشگاه را درک کنند و نسبت به عملکرد و کارایی که برای تیم داشتند، انتظار داشته باشند.


مدیر تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در این‌ بین خصوصاً از بازیکنان با تعصب تیم انتظار بیشتری وجود دارد. بازیکنانی که مدعی هستند باغیرت و عشق و علاقه پیراهن تراکتور را بر تن کردند، باید منافع و شرایط باشگاه را در نظر بگیرند و تعصب خودشان را ثابت کنند. در گذشته خیلی ها با جان و دل حتی مجانی برای این تیم بازی می کردند، امروز چنین انتظاری از کسی نیست؛ اما حداقل باید مبالغ قرارداد معقول و منطقی باشد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.