وزیر اطلاعات با اشاره به ناآرامی های اخیر در برخی از نقاط کشور گفت: با وجود عمیق نبودن این گونه مسائل اما دشمنان آن را بزرگ نمایی کردند گویا گستره آن در کل کشور است.

دشمنان ناآرامی های اخیر را بزرگ نمایی کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان با اشاره به حق متقابل مردم و مسئولان نسبت به یکدیگر اظهار داشت: تلاش خاضعانه، مخلصانه و بی منت مسئولان سبب جلب رضایت عمومی خواهد شد.

وی برخورد مهربانانه و روی خوش با مردم را مایه رفع بحران ها، شکست ها و بن بست ها دانست و افزود: وظیفه نخست ما جذب حداکثری مردم و امیدواری آنان به نظام جمهوری اسلامی است چراکه مردم توانایی رفع مشکلات کلان به ویژه اشتغال و مقابله با دشمنان را دارند.

وی با تاکید بر به فعلیت رساندن امکانات و در اختیار گذاشتن آنها برای استفاده مردم گفت: در نظام اسلامی همه چیز برای مردم است و مسئولان باید ظرفیت های بالقوه را برای تسهیل کارها و رفع مشکلات بالفعل کنند.

وزیر اطلاعات امید آفرینی، تسهیل در امور مردم و رعایت اخلاق و انصاف با مراجعان را از جمله مسائل ضروری در مدیریت جامعه دانست.

علوی با اشاره به ناآرامی های اخیر در برخی از نقاط کشور گفت: با وجود عمیق نبودن این گونه مسائل اما دشمنان آن را بزرگ نمایی کردند گویا گستره آن در کل کشور است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران توانست توطئه دشمنان را در مدت زمان چهار تا پنج روز خنثی کند.

وی همدلی و همکاری دستگاههای دخیل در امر امنیت را عامل رفع بحران دانست و افزود: دشمنان درصدد صرف انرژی داخلی برای رفع اختلافات هستند تا در این بین به اهداف خود برسند اما باید برخلاف خواست دشمن مشکلات را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: همه دستگاهها باید نقش خود را در واگرائی ها و مقابله ها که دلسردی و نارضایتی مردم را در بر داشته بسنجند و همچنین تاثیر عملکردها در ایجاد وحدت و انسجام ملی را پیدا کنند.

وزیر اطلاعات گفت: دشمن درصدد ناکارآمدی نظام و ایجاد دوقطبی در جامعه است و اگر به فرموده رهبر معظم انقلاب در کنار هم بایستیم و با همکاری و همراهی یکدیگر مشکلات را برطرف کنیم می توانیم همچون یک مشت در برابر دشمنان ایستادگی و آنها را به زانو در آوریم.

علوی امنیت بی بدیل حاکم در سیستان و بلوچستان را نشانگر همدلی، عشق و سوز مسئولان به ویژه شورای تامین این استان دانست.

وی با ابلاغ سلام گرم رئیس جمهوری به مدیران و مسئولان شورای اداری سیستان و بلوچستان؛ خدمت رسانی به مردم را نعمتی الهی دانست که شکر آن خدمتگزاری بی منت و روزافزون است.

وی مدیران و مسئولان را به بهره گیری از فرصتی که در اختیارشان قرار گرفته برای گره گشایی از مشکلات مردم توصیه کرد و گفت: مسئولیت آزمون الهی و امانت مردم است که به برکت جمهوری اسلامی به دست آمده است.

وزیر اطلاعات اظهار داشت: به گواه همگان امروز وزارت اطلاعات مایه آرامش و همدلی مسئولان است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.