۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
کد خبر: 586100

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ایران با مشکلات زیادی در زمینه‌های مختلف و محیط زیست روبه‌رو است، گفت: دولت مصمم است با یک برنامه‌ریزی مشکلات را برطرف کند.

جهانگیری: دولت مصمم به حل مشکلات است

به گزارش قدس آنلاین، اسحاق جهانگیری امشب در شورای اداری استان فارس با اشاره به قرار گرفتن در آستانه جشن انقلاب اظهار داشت: این جشن فرصتی است که نسل امروز را با این کار بزرگ آشنا کنیم و بدون شک انقلاب ایران در ۱۰۰ سال اخیر جز رخدادهای مهم جهانی بوده است.

وی افزود: مهم‌ترین عاملی که انقلاب اسلامی توانست بحران‌ها را پشت سر بگذارد، پشتیبانی ملت بود و این نشان از عظمت انقلاب است و باید قدردان باشیم. ما مدیران مسئولیت‌های بزرگی داریم و اگر امید مردم را به ناامیدی تبدیل کردیم باید در پیشگاه خدا عذرخواهی کنیم و به دنبال برطرف کردن مشکلات باشیم.

جهانگیری با بیان اینکه امروز دموکراسی بدون رقابت انتخاباتی معنا ندارد افزود: بعد از انتخابات باید سبقت در خدمت باشد، نقد طبیعی است و آن را می‌پذیریم و آنچه نگران می‌کند این است که خدایی نکرده نفرت باشد.

وی عنوان کرد: امروز ایران با مشکلات زیادی در زمینه‌های مختلف و محیط زیست روبه‌رو است که نمونه آن در فارس خشکسالی و خشکیدگی تالاب‌ها از جمله بختگان است، دولت مصمم است با یک برنامه‌ریزی مشکلات را برطرف کند. 

معاون اول رئیس جمهور افزود: امروز یک مدیر باید به خاطر مشکلات موجود در جامعه رنجیده خاطر باشد و برای برطرف کردن آن تلاش کند.

جهانگیری با بیان اینکه ایران تنها کشوری است که قادر به حل مسائل منطقه و خاورمیانه است، تصریح کرد: با اطمینان تمام می‌گویم با وجود فرصت‌های پیش رو ایران از تمام این مشکلات به خوبی عبور می‌کند و در این راه باید خدمت صادقانه به مردم را در برنامه قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.