رشت-استاندار گیلان با بیان اینکه دستگاه‌های امدادی برای سخت‌ترین شرایط خود را آماده کرده‌اند، گفت: دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی و سازمان‌های مردم‌نهاد با همدلی و اتحاد به نحوی عمل کنند در زمان بارش برف شاهد بحران نباشیم.

دستگاه‌های امدادی برای سخت‌ترین شرایط جوی آماده‌اند/ مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی سالاری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اظهار کرد: با مدیریت خوب و کمک دستگاه‌های اجرایی و امدادی تلاش می‌کنیم تا در بارش برف پیش رو مشکلی خاصی به وجود نیاید.

وی گفت: بارش برف در محور اسالم به خلخال شروع‌ شده و طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی از امشب نیز شاهد بارش برف در مناطق جلگه‌ای خواهیم بود.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند افزود: مردم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و از امشب از پارک خودروها در خیابان‌های اصلی شهر خودداری کنند زیرا باعث عدم امدادرسانی مطلوب می‌شود.

سالاری با بیان اینکه دستگاه‌های امدادی برای سخت‌ترین شرایط جوی خود را آماده کرده‌اند تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی و سازمان‌های مردم‌نهاد با همدلی و اتحاد به نحوی عمل کنند در زمان بارش برف شاهد بحران نباشیم.

وی با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌ها باید وظیفه ذاتی خود را انجام دهند بیان کرد: دستگاه‌ها باید به دستگاه‌های اجرایی دیگر کمک کنند، راهداری، شهرداری‌ها، هلال‌احمر و اورژانس باید کار خود را به نحو احسن انجام دهند و دستگاه‌های دیگر و سازمان‌های مردم‌نهاد نیز کمک خواهند کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.