زنجان-رئیس مرکز راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان از مسدود شدن محور زنجان به طارم و آزادراه زنجان به قزوین به علت بارش برف و برودت هوا خبر داد.

بخشی از آزادراه زنجان به قزوین مسدود شد

به گزارش قدس آنلاین، محمدامینی در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: با توجه به بارش برف و وقوع کولاک و برودت هوا محور زنجان به طارم و آزادراه زنجان به قزوین به سمت صائین قلعه مسدود شد. 

وی اظهار کرد: تا اطلاع ثانوی در این محورها امکان تردد وجود ندارد، بنابراین مسافران ازراههای دیگر برای تردد استفاده کنند. 

امینی از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند و خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی، چراغ‌های مه شکن، وسایل گرمایشی، پتو و جیره غذایی خشک کرده و بدون این تجهیزات اقدام به سفر نکنند.

وی تصریح کرد:  کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌هایاین استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم‌افزار موبایلی۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.

رئیس  مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر ۲۸ اکیپ راهداری در ۲۸ گردنه کوهستانی وصعب‌العبور این استان به‌طور شبانه‌روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.

امینی افزود: با توجه به بارش برف و وقوع کولاک رانندگان آستانه دید خود را تقویت کرده و خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند. 

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.