سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی در اظهار نظری عجیب گفت: باشگاه ما پول کافی برای کسب چهار جام ندارد.

گواردیولا: منچستر سیتی پول کافی برای کسب ۴ جام ندارد!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی باید امروز یک‌شنبه در دور چهارم رقابت‌های جام حذفی انگلیس برابر کاردیف به میدان برود. بعد از حذف لیورپول از این رقابت‌ها، ممکن است منچسترسیتی نیز قربانی بزرگ دیگر جام حذفی باشد.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی که تیمش شانس کسب چهار جام (لیگ برتر، جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ قهرمانان اروپا) را دارد، درباره این که آیا سیتی می‌تواند هر چهار جام ممکن را در این فصل به دست بیاورد؟ گفت: البته حتی تیمی مثل سیتی نیز نمی‌تواند حقوق‌هایی را به بازیکنان خود بدهد تا بازیکنان زیادی را در ترکیب خود داشته باشد تا بتواند به جام‌های زیادی برسد. ما نمی‌دانیم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد ولی برای یک بازیکن بیش از ۱۰۰، ۹۰ یا ۸۰ میلیون پوند پرداخت نخواهیم کرد. برای این که شما بتواند ۴ جام را در یک فصل به دست بیاورید نیاز دارید که ۲۲ بازیکن درجه یک داشته باشید و این امکان‌پذیر نیست و به همین خاطر کار بسیار سخت و ناممکنی است که یک تیم بخواهد به تمام جام‌های فصل برسد. برای این کار شما باید هر ۳ روز یک بار بازی کنید و به همین خاطر ممکن نیست تیمی بتواند با بازیکنانی محدود به این موفقیت برسد.

او درباره خرج زیاد تیمش در بازار نقل و انتقالات گفت: البته که ما پول زیادی برای جذب بازیکن خرج کردیم ولی من به شما قول و اطمینان می‌دهد که باشگاه‌های خیلی زیادی هم اندازه ما خرج کردند.

منچسترسیتی بعد از بازی امروز خود در جام حذفی باید خودش را برای لیگ برتر آماده کند جایی که چهارشنبه شب در خانه باید به مصاف تیم وست برومویچ برود. برتری در این دیدار سیتی را یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.