اصفهان-رییس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعلام کرد: در سانحه واژگونی یک دستگاه اتوبوس ولوو که ساعت سه بامداد امروز اتفاق افتاد، هفت مسافر کشته و ۲۱ نفر راهی بیمارستان شدند.

در حادثه واژگونی اتوبوس ۷ نفر جان باختند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ جواد درستکار اظهارکرد: به دنبال اعلام خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری ولوو در محور آزادگان و در «پنج کیلومتری پلیس‌راه شاهین شهر- کاشان»، ماموران پلیس راه بلافاصله به محل اعزام شدند. در این حادثه هفت نفر از سرنشینان اتوبوس در دم جان باخته و ۲۱ نفر دیگر نیز به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: از مجموع جان باختگان این سانحه که چهار نفر زن و سه نفر مرد بودند، شش نفر آنها در دم کشته و یک نفر دیگر در بیمارستان گلدیس شاهین شهر جان خود را از دست داد. کارشناسان تصادفات جاده‌ای علت وقوع این حادثه را لغزندگی جاده، سرعت غیرمجاز و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده‌اند.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از رانندگان خواست در هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کرده و از رانندگی با حالت خستگی و خواب‌آلودگی خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.