کرج- معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان البرز با بیان اینکه ۱۶ پایگاه امداد ونجات این جمعیت در آماده باش است گفت: به دنبال بارش برف در جاده های مختلف از شب گذشته تاکنون ۴۰ نفر در پایگاه ها اسکان داده شده اند.

اسکان ۴۰ نفر در پایگاه های جاده ای جمعیت هلال احمر البرز

داود رجبی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۱۲ عملیات امداد ونجات توسط جمعیت هلال احمر استان البرز انجام شده که از مجموع این حوادث نیمی جاده ای، ۳ مورد برف و کولاک، یک مورد کوهستانی  و۲ مورد در محدوده شهری بوده است.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان البرز همانند دیگر دستگاه های خدمت رسان از ساعت اولیه شنبه شب در محورهای مواصلاتی مستقر شده است و به خودروهای در راه مانده امداد رسانی لازم را صورت می دهد.

رجبی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته به ۸۹ نفر حادثه دیده توسط امدادگران هلال احمر کمک رسانی شده است گفت: از این جمع ۷ نفر دچار مصدومیت شده بودند که ۴ نفر به مراکز درمانی اعزام وسایرین به شکل سرپایی درمان شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز در پایان یادآور شد: شماره تلفن ۱۱۲ به شکل شبانه روزی آماده پاسخگویی و کمک رسانی لازم به هموطنان در حوادث احتمالی خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.