کرج- معاون اول رئیس جمهور درتماس تلفنی با استاندار البرز، مشکلات ناشی از بارش برف سنگین در این استان را بررسی و دستور لازم را صادر کرد.

دستور معاون اول رئیس جمهور برای بررسی مشکلات ناشی از برف در البرز

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، دراین تماس که صبح امروز یکشنبه برقرار شد اسحاق جهانگیری از استاندار البرز خواست مشکلات مردم در این شرایط جوی مورد بررسی سریع قرار گیرد.

همچنین استاندار البرز به همراه مدیرکل مدیریت بحران استان از مناطق مختلف البرز به ویژه راه های ارتباطی بازدید کرد.

محمدعلی نجفی استاندار البرز نیز از حادثه دیدگان برف در بیمارستان شهید مدنی کرج عیادت کرد.

بارش برف و کولاک شدید در استان البرز بیش از ۳۰ خودروی سواری و باری را در محور ماهدشت - اشتهارد گرفتار کرد که توسط امدادگران رها سازی شد.

با توجه به بارش برف از صبح دیروز تا کنون ۴۰ نفر در پایگاه های امداد ونجات بین شهری استان البرز اسکان داده شدند و در این حوادث ۷ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۴ نفر به بیمارستان انتقال و ۳ نفر نیز سرپایی درمان شدند.

اتوبان تهران- کرج- قزوین از ساعت ۲۰:۳۰ دیشب در محدوده استان تهران دچار توقف ترافیکی و مشکل ترددی شده که تلاش راهداران بر بازگشایی این مسیر معطوف شده است.

بارش برف سنگین وکم سابقه از صبح دیروز شنبه در استان البرز آغاز شده که ارتفاع آن در مناطق کوهپایه ای به حدود ۳۰ سانتی متر و در مناطق کوهستانی به بیش از ۸۰ سانتی متر رسیده است.

این بارش ها مدارس، دانشگاه ها و ادارات البرز را امروز به تعطیلی کشاند و رفت وآمد خودروها و عابران را در مناطق شهری و روستایی مختل کرده است.

جاده کرج - چالوس نیز  براثر بارش برف مسدود شده و تردد در راه های البرز با سختی انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.