بر اثر بارش برف و سرمای شدید مدارس برخی شهرهای کشور امروز تعطیل اعلام شد.

آخرین اخبار تعطیلی مدارس سراسر کشور به‌ علت بارش برف + جزئیات

به گزارش قدس آنلاین،  بر اثر بارش شدید برف و کولاک، مدارس تعدادی از شهرهای کشور امروز تعطیل اعلام شد.

در اطلاعیه آموزش و پرورش استان مازندران آمده است: در پی بارش برف و باران شدید تمامی مدارس مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم آموزش و پرورش شهرهای کلاردشت، لاریجان، بلده و چهاردانگه ساری امروز تعطیل است.

تمامی مدارس ابتدایی مناطق کجور نوشهر، دودانگه ساری، تمامی مدارس بنافت دودانگه ساری و مدارس روستایی مرزن آباد چالوس در روز یکشنبه هشتم بهمن ماه ۹۶ تعطیل است.

در صورت هر گونه خبر جدید در رابطه با تعطیلی مدارس به دلیل بارش برف و باران شدید اطلاع‌رسانی می‌شود.

تمام مدارس استان قزوین در نوبت عصر امروز تعطیل است

سیدحسین بی‌نیاز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: با توجه به تداوم برودت هوا و یخبندان تمام مقاطع تحصیلی استان قزوین در نوبت عصر تعطیل است.

وی بیان کرد: از والدین و دانش‌آموزان درخواست داریم اخبار تعطیلی مدارس را تنها از مراجع رسمی پیگیری کنند.

مدارس مهدی‌شهر تعطیل شد

محمدرضا جهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار داشت: سرمای زیاد در اثر بارش برف و لغزندگی معابر شهرستان مهدی‌شهر سبب تعطیلی مدارس این شهرستان شد.

وی افزود: در ابتدا مدارس ابتدایی و نوبت صبح و اکنون تعطیلی تمام مدارس شهرستان مهدی‌شهر اعم از ابتدایی و متوسطه و نوبت صبح و بعد از ظهر مصوب شد.

بارش برف سبب تعطیلی برخی مدارس در شهرستان‌های استان مرکزی شد

طبق اعلام اداره آموزش و پرورش استان مرکزی بارش شدید برف در برخی شهرستان‌های استان سبب تعطیلی مدارس شد.

در شهرستان زرندیه دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح تعطیل اعلام شده‌اند و در بخش خرقان تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح تعطیل و همچنین نوبران تمامی مدارس منطقه نوبران مدارس شهری و روستایی  در ساعت ۹ صبح و با تاخیر آغاز به‌کار می‌کنند.

همچنین تمامی مدارس نوبران در تمامی دوره‌های تحصیلی با تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت‌های آموزشی را آغاز می‌کنند.

بارش شدید برف، کاهش دما، مسدود شدن جاده‌ها و لغزندگی معابر، سبب تعطیلی مدارس شهری و روستایی منطقه سربند در نوبت صبح در تمامی دوره‌های تحصیلی شد و تمامی مدارس شهری و روستایی منطقه کمیجان هم در تمامی دوره‌های تحصیلی با تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت‌ خود را آغاز کردند.

همچنین مدارس پیش دبستانی و ابتدایی تفرش شهری و روستایی در نوبت صبح تعطیل و تمامی مدارس شهری و روستایی شهرستان خنداب هم در تمامی دوره‌های تحصیلی با تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت‌های آموزشی خود را آغاز می‌کنند.

طبق گزارش اداره آموزش و پرورش استان بارش برف و لغزندگی معابر سبب تعطیلی تمامی مدارس شهری و روستایی شهرستان فراهان هم در تمامی دوره‌های تحصیلی و یا با تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

مدارس ابتدایی استان زنجان به جز شهرستان طارم تعطیل شد

بارش برف به قدری از عصر دیروز شدت یافت که اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان در اطلاعیه‌ای اعلام‌ کرد که طبق تصمیم کمیته تعطیلی مدارس استان نوبت صبح مقطع ابتدایی کلیه مناطق و نواحی استان به غیر از شهرستان طارم روز یکشنیه هشتم بهمن تعطیل است.

صفی‌الله کرامتی مدیرکل مدیریت بحران‌ استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: به علت بارش رحمت الهی و برودت هوا کلیه مدارس ابتدایی استان در نوبت صبح به جز شهرستان طارم تعطیل است.

وی افزود: نیروهای امدادی اعم از هلال احمر، نیروهای راهداری، فوریت‌های پزشکی و پلیس راه در تمام محورهای مواصلاتی استان حضور دارند و به هموطنان عزیزمان خدمت رسانی می‌کنند.

تمامی مدارس استان همدان در نوبت بعد از ظهر تعطیل شد

براساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان تمامی دوره‌های تحصیلی در سراسر استان به‌علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر و راه‌های مواصلاتی و به‌جهت جلوگیری از آسیب‌دیدگی دانش آموزان و فرهنگیان شریف در نوبت بعد از ظهر یکشنبه ۸ بهمن ماه تعطیل است.

مدارس برخی از مناطق استان سمنان تعطیل شد

محمدرضا جهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: مدارس روستاهای کوه زر، رشم و معلمان در دامغان تعطیل شد.

وی افزود: مدارس روستا افتر نیز در تمام مقاطع تعطیل شد.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان سمنان با اشاره به بارش برف در منطقه کالپوش خبر داد: مدارس کال پوش به‌جز منطقه نردین با چند ساعت تأخیر بازگشایی شد.

وی ابراز داشت: والدین توجه کنند که اخبار موثق مبنی بر تعطیلی مدارس از سوی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان سمنان اعلام می‌شود.

برف و یخبندان مدارس برخی شهرستان‌های اصفهان را به تعطیلی کشاند

در پی بارش برف و یخبندان شدید، مدارس برخی از شهرستان‌های استان اصفهان تعطیل اعلام شد. مدارس در مقطع پیش دبستانی و دبستان در مقطع اول، دوم و سوم و تمام مقاطع در منطقه برزواند تعطیل است.

همچنین مدارس پیش دبستانی و ابتدایی دوره اول و دوم شهرهای نطنز و بادرود و روستاهای بخش مرکز نیز در شیفت صبح تعطیل اعلام شد.

تمام مقاطع تحصیلی از جمله پیش‌دبستانی، ابتدایی دوره اول و دوم و متوسطه دوره اول و دوم منطقه امامزاده نیز تعطیل است.

از شب گذشته و نیمه‌های صبح در برخی از شهرستان‌های اصفهان بارش برف و باران را شاهد بودیم که در برخی مناطق همچنان این بارش‌ها ادامه دارد و آموزش و پرورش به دلیل سختی عبور و مرور مدارس را در مناطقی از این شهرستان‌ها تعطیل اعلام کرد.

برف مدارس استان کرمانشاه را تعطیل کرد

حسین پارساپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به اینکه با تصمیم مدیریت بحران استان کرمانشاه مدارس نوبت صبح امروز یک‌شنبه در کرمانشاه تعطیل شد اظهار داشت: تمامی مدارس در نوبت صبح تعطیل خواهند بود.

مدیر روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه گفت: مدارس استان کرمانشاه در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت عصر دائر است.

مدارس آذربایجان غربی در شیفت بعد از ظهر هم تعطیل اعلام شد

در اطلاعیه اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش‌ و پرورش آذربایجان غربی آمده است: به اطلاع می‌رساند با توجه به بارش برف و برودت هوا و یخبندان، مدارس برخی از مناطق استان  یکشنبه ۸ بهمن در نوبت بعد از ظهر به این شرح تعطیل اعلام می‌شود.
 نواحی یک و دو ارومیه، تمامی مقاطع تحصیلی شهری و  روستایی

پیرانشهر، تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی

صومای برادوست، سلوانا، نازلو و انزل و تمامی مقاطع تحصیلی

سردشت، ابتدایی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی

بوکان، ابتدائی شهری و کلیه مقاطع روستائی

تکاب، ابتدائی و متوسطه اول شهری و روستائی

اشنویه، کلیه مقاطع تحصیلی شهری و روستایی

مهاباد، تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی

مدارس آذرشهر و ممقان در شیفت عصر تعطیل شد

 آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی مدارس برخی از مناطق استان را در شیفت عصر تعطیل اعلام کرد.

بر اساس این گزارش امروز یکشنبه ۸ بهمن ماه در شهرستان آذرشهر و بخش ممقان فقط در مقطع  پیش‌دبستانی مناطق روستایی و شهری مدارس شیفت عصر تعطیل است.

مدارس ابتدایی قم در نوبت عصر تعطیل شد

غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم با اشاره به بارش برف و تعطیلی مدارس استان اظهار داشت: با توجه به بارش نزولات آسمانی تمامی مدارس ابتدایی در نوبت عصر امروز یکشنبه هشتم بهمن‌ماه تعطیل است.

وی با بیان اینکه در نوبت صبح امروز نیز تمامی مقاطع تحصیلی استان تعطیل بوده است، افزود: تداوم بارش، سرما و یخبندان در بخش‌ها سبب تعطیلی کلیه مقاطع تحصیلی در تمامی بخش‌های استان شده است

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش‌ و پرورش استان قم ادامه داد: تعطیلی مدارس برای دوشنبه منوط به گزارش مدیریت بحران استان بوده که آن‌ها تاکنون یخبندان بودن معابر را پیش‌بینی کرده‌اند که به‌محض مشخص شدن شرایط تعطیلی مدارس در سریع‌ترین زمان ممکن اعلام می‌شود.

برف و سرما مدارس نوبت عصر اردبیل را به تعطیلی کشاند

به دلیل بارش برف و برودت و سرمای هوا آموزش و پرورش استان اردبیل مدارس نوبت بعد از ظهر در برخی شهرهای استان اردبیل را برای دومین روز متوالی تعطیل کرد.

بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش استان اردبیل در بعد از ظهر امروز یکشنبه در شهرهای اردبیل، مشگین‌شهر،خلخال، نمین و هیر تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.

این در حالی است که به دلیل بارش برف مدارس در اغلب شهرهای اردبیل از روز گذشته تعطیل شده و دانش‌آموزان امروز را به عنوان دومین روز خانه‌نشین شده و از فعالیت‌های آموزشی دور می‌مانند.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان سامانه بارشی از بعد از ظهر امروز از استان خارج شده و جای خود را به سرمای شدید و یخبندان می‌دهد به طوری که دمای هوا در برخی مناطق از استان منفی ۲۲ درجه پیش‌بینی شده است.

بارش برف مدارس نوبت عصر را در برخی نقاط استان مرکزی به تعطیلی کشاند

در حالی که به دنبال بارش برف شدید صبح امروز مدارس نوبت صبح در سطح استان مرکزی تعطیل و یا با تاخیر کار خود را آغاز کردند در برخی نقاط استان مرکزی به سبب شدت بارش مدارس در نوبت عصر تعطیل شد.

صبح امروز مدارس نوبران و شهر کمیجان، شهر خنداب و نیز فراهان در تمامی دوره‌های تحصیلی با تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت‌های آموزشی را آغاز کردند، در سربند در نوبت صبح در تمامی دوره‌های تحصیلی مدارس تعطیل شد.

در شهرستان زرندیه که دوره‌های پیش‌دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح تعطیل اعلام شد، براساس اعلام آموزش و پرورش استان مرکزی به سبب بارش شدید برف و کولاک، کاهش دما، مسدود شدن جاده‌ها و لغزندگی معابر امروز یکشنبه ۸ بهمن‌ماه تمامی مدارس شهری و روستایی شهرستان زرندیه در نوبت عصر و در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.