کرج- رییس هیئت کبدی استان البرز گفت: همکاری شهرداری محمدشهر مانع از لغو برگزاری مسابقات لیگ برتر کبدی کشور در این استان شد.

شهرداری محمدشهر مانع لغو لیگ برتر کبدی در البرز شد

 مهران جوادی نیا در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: مرحله نهایی لیگ برتر کبدی از روز گذشته در سالن سردار شهید کیانپور کرج آغاز شده است.

وی افزود: ۱۰ تیم برتر کشور در ۲ گروه ۵ تیمی با یکدیگر رقابت خواهند کرد تا قهرمان این دوره مسابقات تا پایان هفته در شهر کرج معرفی شود.

جوادی نیا با بیان اینکه بارش سنگین برف در شب گذشته سبب شد مسیر ورودی مجموعه اقامتی تیم ها در محمدشهر به بلوار اصلی مسدود شود گفت: این انسداد می توانست موجب لغو بازی ها و تبعات منفی شود اما شهرداری محمدشهر با پاکسازی مسیر تردد خودروها کمک بزرگی به ادامه برگزاری مسابقات  و حفظ اعتبار البرز کرد.

رییس هیئت کبدی استان البرز تصریح کرد: مجموعه نیروهای خدوم شهرداری محمدشهر علیرغم مشکلات و حجم کاری که خود در معابر این شهر داشتند به سرعت به کمک ما آمدند و با پاکسازی مسیر تردد خودروها زمینه ساز ادامه برگزاری مسابقات از عصر امروز شدند.

وی با قدردانی از مهندس صفری شهردار محمدشهر و پرسنل خدمات شهر این شهر گفت: تمام ظرفیت های موجود برای میزبانی شایسته از مرحله نهایی لیگ برتر کبدی را به کار گرفته ایم و خوشبختانه به اعتراف تیم های حاضر و مسئولان فدراسیون کیفیت میزبانی البرز در سطح بالایی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.