با توجه به گزارشهای متعددی که هواشناسی در هفته قبل به اطلاع عموم رسانده بود انتظار می رفت مدیریت شهری با آمادگی بیشتری در خدمات رسانی حاضر شود چرا که مردم در اتوبانهای منتهی به شهر شب را با سرما ومشکلات متعددی به صبح رساندند و همچنان خبرهای خوبی دریافت نشده است.

ریه های شهر تهران در بی تدبیری شهرداری روی زمین افتاده است

قدس آنلاین- ابوالفضل قناعتی عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه تردد در مسیرهای فرعی شهر همچنان محل چالش است به قدس آنلاین گفت: اگر چه شهرداری توانست تردد را در خیابان های اصلی آسان کند اما مردم همچنان در فرعی ها با مشکلات متعددی از قبیل گیر افتادن خودروها دست وپنجه نرم می کنند. با توجه به گزارش های متعددی که هواشناسی در هفته قبل به اطلاع عموم رسانده بود انتظار می رفت مدیریت شهری با آمادگی بیشتری در خدمات رسانی حاضر شود چرا که مردم در اتوبان های منتهی به شهر شب را با سرما ومشکلات متعددی به صبح رساندند و همچنان خبرهای خوبی دریافت نمی شود.

وی با طرح یک سوال ابهام برانگیز درخصوص وظایف نامشخص سازمانها وارگانها در این مواقع اظهار داشت: متاسفانه همچنان مشخص نیست که متولی اتوبان ها کیست و آیا شهرداری یا وزارت راه باید پاسخگوی مردم مانده دراتوبان ها باشد؟ و هنوز مشخص نیست در چنین مواقع خطیری کدام ارگان و نهاد باید پاسخگوی مردم باشد!

قناعتی با توضیح مشاهده شب برفی پایتخت و شکسته شدن و فروافتادن سرمایه های طبیعی و ریه های شهر تهران با اظهار تاسف تصریح کرد:  مجددا تاکید می کنم علی رغم اطلاع رسانی هواشناسی مبنی بر بارش برف سنگین مدیریت شهری نه تنها به تردد در خیابان های فرعی واتوبان ها بی توجه بود بلکه درختان شهر این سرمایه های پاکی و ریه های طبیعی شهر زیر بار ناکارآمدی مدیریت شهری خمیده و روی زمین افتاده اند. به طوری که بنده در راه شاهد شکستن شاخه ها و درختان زیادی بودم که از مشاهده این صحنه ها بسیار متاسف شدم. عضو سابق شورای شهر در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه مدیریت شهری قادر به استفاده و بهره وری کامل از نعمت الهی چون برف درخشکسالی کشور نیست، به طوری که هنوز قادر به استفاده بدون تبعات از برکات الهی نیستیم از این رو در یک نگاه کلی می توان گفت عملکرد قابل قبولی در مواجهه با بارش برف این نعمت الهی در کاهش خسارت ها دیده نشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.