کرمان - طوفان شن باعث کاهش دید در محورهای ارتباطی جنوب و نامساعد شدن هوای تنفسی در شرق استان کرمان شده است.

کاهش دید در محورهای ارتباطی جنوب کرمان / کاهش محسوس دما

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اعلام افزایش روند کاهش دید در برخی از محورهای جنوب استان گفت: رانندگانی که از عصر امروز (یکشنبه) قصد تردد در محورهای جنوب استان کرمان را دارند با توجه به کاهش دید به ۸۰ تا ۳۰۰ متر در محورهای فاریاب _ جیرفت و روبار - ایرانشهر جوانب احتیاط را رعایت و با سرعت مطمئنه و در نظر گرفتن علائم اخباری جاده تردد کنند.

مسعود جمیلی ادامه داد: با توجه به وزش تندباد و طوفان شن در جنوب استان، گروه های راهداری در محورهای طوفان خیز مستقر هستند.

وی از احتمال بارندگی در محورهای کوهستانی هم خبر داد و گفت: مسافران و رانندگان برای کسب اطلاع از وضع محورهای جنوب استان با تماس از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها در جریان مسیر مبدا و مقصد قرار بگیرند.

کاهش محسوس دما از فردا در کرمان

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه ممکن است بعداز ظهر یکشنبه بارش ناچیز و پراکنده‌ای باران را در استان داشته باشیم، تصریح کرد: از دوشنبه کاهش محسوس دما را خواهیم داشت و پیش‌بینی می‌شود دمای هوای شهر کرمان به ۷ درجه زیر صفر کاهش یابد و بیشینه دما نیز به کمتر از ۱۰ درجه سانتیگراد برسد.

میترا یاوری درباره وضعیت هوای استان کرمان اظهار کرد: هوای کرمام رطوبت ندارد و بیشتر شاهد وزش باد خواهیم بود.

وی افزود: امروز یکشنبه دمای هوای کرمان حداقل ۴ درجه سانتیگراد و بیشینه آن ۱۵ درجه بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.