بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران بر اثر تصادف رانندگی به شدت آسیب دید و هم‌اکنون در بیمارستان تحت درمان است.

گزارش کامل از اتفاقی که برای مهدی قائدی افتاد/ شفر: دعای ما با تو است

به گزارش قدس آنلاین، نکته جالب اینجا است که خانواده قائدی هم اکنون در تهران هستند و برای سفر به بوشهر به خاطر نبود پرواز دچار مشکل شده‌اند.مسئولان باشگاه استقلال هم صبح امروز با حضور در منزل مهدی قائدی با خانواده وی دیدار کردند.

طبق آخرین اطلاعات پزشکان بیمارستان طحال قائدی را مورد جراحی قرار داده و البته کبد وی نیز دچار خونریزی شده که پزشکان موقتا خونریزی وی را کنترل کرده‌اند. در این حادثه رانندگی دو نفر دیگر از همراهان مهدی قائدی هم حضور داشتند که متاسفانه حال یک نفر از آنها وخیم است.

پزشکان بیمارستان خلیج فارس بوشهر به نزدیکان قائدی اعلام کرده‌اند وی فعلا بیهوش است و قرار است تا عصر امروز منتظر باشند تا وضعیت جسمانی این بازیکن به حالت طبیعی برگردد تا دستگاه‌ها را از بدن وی جدا کنند. در صورت بهبود شرایط جسمانی وی به بخش منتقل و در ادامه به تهران منتقل خواهد شد.

سید پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص آخرین شرایط مهدی قائدی بعد از سانحه رانندگی توضیحاتی داد. وی که کنار خانواده قائدی حضور داشت در این رابطه گفت: عمل جراحی مهدی قائدی صبح روز دوشنبه انجام شد. او اکنون تحت نظر پزشکان و در مراقبت های بعد از عمل جراحی است. 

وی افزود: باشگاه استقلال تصمیم دارد بعد از پایدار شدن شرایط این بازیکن، قائدی را برای ادامه روند درمانی به تهران منتقل کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر اظهار داشت: ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد امروز بر اثر حادثه رانندگی برای یک خودرو در بوشهر، پنج نفر از سرنشینان این خودرو مصدوم شدند.

سرهنگ قدرت الله کشکولی با اشاره به اینکه مهدی قائدی  بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران نیز از سرنشینان این خودرو بوده است، خاطرنشان کرد: سرعت بالای خودرو عامل بروز این حادثه بوده است.

وی با اشاره به اینکه سه نفر از مصدومان این حادثه به صورت سرپایی درمان شدند، اضافه کرد: دو نفر برای انجام درمان در بیمارستان بستری هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: مهدی قائدی هم‌اکنون در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان خلیج فارس بوشهر تحت درمان است.

سرمربی استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام خود به حادثه برای قائدی واکنش نشان داد.

وینفرد شفر در اولین واکنش به سانحه تصادف برای قائدی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نوشت: "دعاها، افکار و قلبهای ما با تو است"

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.