بجنورد- نمایشگاه عکس آرزوهای گمشده با هدف کمک به زلزله زدگان خراسان شمالی با حضور آیت الله یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد افتتاح شد.

نمایشگاه عکس «آرزوهای گمشده»در بجنورد افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، آیت الله یعقوبی در آیین افتتاحیه این نمایشگاه خیریه عکس ضمن تاکید بر برگزاری برنامه های خیریه در سطح استان گفت: انسانها عضو یک پیکره واحد در جامعه هستند و در سختی ها باید در کنار همنوعان خود قرار بگیرند و به رسم انسانیت به مسلمانان و حتی غیر مسلمانان کمک نمایند.

وی خاطرنشان کرد: هر چقدر در این امر خداپسندانه مشارکت نماییم در حقیقت به خود کمک کرده ایم چراکه کمک به همنوع کمک به ساخت جامعه ایران است.

شاهین رضاپور دبیر سازمان مردم نهاد آبشار هنر و مجری برگزاری نمایشگاه عکس « آرزوهای گمشده » ضمن اشاره به برپایی نمایشگاه تا تاریخ ۱۵ بهمن ماه گفت: تصاویر زیبایی از طبیعت بجنورد توسط عکاسان جوان استان حامد موسوی نژاد و امیرحسین صحرانورد به معرض دید عموم قرار گرفته است و امیدواریم با استقبال جامعه ورزش و جوانان و مردم استان خراسان شمالی بتوانیم کمک های قابل توجه ای به مردم زلزله زده بجنورد داشته باشیم.

آیت الله یعقوبی امام جمعه بجنورد با خرید چند تابلو به مبلغ ۲ میلیون تومان ، محمود ثمینی سرپرست سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی با خرید تابلو به مبلغ یک میلیون تومان ، فریبا باقری مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری با خرید تابلو به مبلغ یک میلیون و اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی با خرید تابلو به مبلغ ۲ میلیون تومان به مردم زلزله زده بجنورد کمک کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.