۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 586364

یزد- برف سپید با خود مهربانی و لطف می آورد و با سفیدپوش شدن طبیعت انگار دلها هم سفید می شود و با دیدن این سپیدی، وجد و شعفی وصف ناپذیر در وجود آدم ها ایجاد می شود.

قدس آنلاین- گروه استانها- زهرا افضلیان: خوشبختانه در اکثر نقاط کشور رحمت الهی بارید و با آمدنش شادی را به خانه ها آورده و از دیدنش کودکان شادمان  شدند و می توانند برای چند صباحی برف بازی کنند و از این روزهای قشنگ لذت ببرند.

برف سپید با خود مهربانی و لطف می آورد و با سفیدپوش شدن طبیعت انگار دلها هم سفید می شود و با دیدن این سپیدی، وجد وشعفی وصف ناپذیر در وجود آدم ها ایجاد می شود.

بارش برف این رحمت الهی برای همه لذت بخش است، کودکان با دیدن برف بسیار خوشحال می شوند و حتی سالخوردگان به یاد دوران کودکی خود، با برف بازی و پرتاب آن مشغول بازی و لذت این لحظه ها می شوند.

 با اینکه زمستان به نیمه راه رسیده بود  و خبری از برف وباران نبود و اکثر شهرها به جای بارش باران  میزبان ریز گردها بودند،  ناگهان در یکی دو روزگذشته چهره شهرها دگرگون شد،  در اکثر جاهای کشورمان، برف و باران خوبی باریده است و دلهای کشاورزان نیز خرسند از باریدن این برف شده است.

برفی که در طی این چند سال بی سابقه بوده و برای جان بخشیدن به زمین تشنه ایران بسیار لازم و ضروری بوده است.

در استان یزد از اول مهرماه یک یا دو، بارندگی کوتاه را شاهد بودیم و همه مردم منتظر بودند تا رحمت الهی ببارد که خوشبختانه لطف خدا شامل حال ما یزدیها هم شد و برای مدتی هر چند کوتاه یزد هم لباس سفید به تن کرد و کام خشکیده  زمین کویر یزد را تا حدودی سیراب کرد.

البته گرچه این بارش، خشکسالی ۱۸ ساله یزد را جبران نمی کند ولی ما مردم کویر به همین بارش کم هم قانع هستیم  و امید داریم  تا پایان سال بازهم  رحمت الهی بر سر ما یزدی ها ببارد...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.