کرج- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از اسکان ۱۵۰ نفر در محورهای مواصلاتی این استان در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

اسکان  ۱۵۰ نفر در محورهای مواصلاتی البرز توسط هلال احمر

ناصر چرخساز  در گفت و گو با خبرنگار قدس  آنلاین با بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر در همان ساعت اولیه امداد رسانی را آغاز کردند، اظهار کرد: در ۴۸ ساعت گذشته امدادگران هلال احمر البرز به ۱۵۰ نفر اسکان داده اند .

وی افزود: در حال حاضر نیاز به امداد رسانی نیست ولی با این حال تیم های امدادونجات جمعیت هلال احمر در جاده ها حضور فعالی دارند.

وی با بیان اینک ۷ دستگاه خودرو کمک‌دار و ۱۶ دستگاه آمبولانس در قالب ۲۵ تیم در محورهای مواصلاتی استان  برای امدادرسانی فعال هستند افزود: تاکنون به ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از در راه ماندگان  در حوزه استان البرز با توزیع اقلام مورد نیاز امدادرسانی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز افزود: مجموعا ۱۵۰ نفر نیز اسکان اضطراری داده شده‌اند که ۱۴۰ نفر از آنان در اشتهارد، ۷ نفر در ساوجبلاغ و ۳ نفر در طالقان بوده‌ است.

چرخساز اظهار کرد: در ۴۸ ساعت گذشته  نیز ۱۵ مورد عملیات امدادی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان انجام شده است که از مجموع این حوادث ۶ مورد جاده ای، ۵ مورد برف وکولاک ، ۲ مورد شهری و ۲مورد کوهستان بوده است.

وی با اعلام اینکه در مجموع  ۸ نفر در این حوادث مصدوم شده اند، افزود: از این تعداد ۵ نفر به بیمارستان انتقال داده شده و ۳ نفر نیز سرپایی درمان شدند.

وی اضافه کرد: کلیه پایگاه ها در تمامی شعب آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری مسافرین، در راه ماندگان را در محورهای مواصلاتی دارند و امدادگران در ۱۶ پایگاه امداد و نجات بین شهری و مراکز شعب به ‌صورت شبانه روزی آماده باش کامل هستند.

چرخساز اضافه کرد : شماره ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان است.

وی در پایان ضمن قدردانی از دستگاه ها و نیروهایی چون سپاه و بسیج در امدادرسانی گفت: در این بحران نیروهای نظامی به کمک امداد رسانان هلال احمر شتافتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.