جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به حادثه در راه ماندن جمعی از هموطنان در محورهای مواصلاتی در پی بارش برف و کولاک از مردم عذرخواهی کرد.

عذرخواهی پلیس از در راه‌ماندگان برف اخیر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سایت پلیس راهور، سردار موسی امیری با اشاره به این که بارش شدید برف و ترافیک یکی از علل گرفتاری مردم در دو محور اصلی جاده قم و آزادراه کرج بود گفت: باید نقش دستگاه‌ها در بروز این اتفاق و گرفتار شدن مردم در برف بررسی و تعیین شود. در عین حال که ما از دستگاه‌ها ممنون هستیم اما مجبور شدیم یگان ویژه پلیس را برای کمک فراخوان کنیم.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا با بیان این که شرایط سخت و دشواری داشتیم افزود: همه دستگاه‌ها باید مرور کنند کجای کارشان ایراد داشت.

وی به ترددهای جاده‌ای در شب‌های زمستان اشاره کرد و گفت: شب های زمستان برودت و لغزندگی بیشتر است و بهتر است افراد به هیچ وجه شب ها رانندگی نکنند. همچنین علاوه بر زنجیرچرخ باید قبل از سفر وضعیت جاده ها را از طریق تلفن ۱۲۰ در تهران و ۸۸۲۵۵۵۵۵ ۰۲۱ در سراسر کشور استعلام کنند.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا با بیان این که پیش بینی شده است برودت هوا به منفی ۲۰ درجه برسد گفت: دمای هوا در جاده فیروزکوه هم‌اکنون به منفی ۱۵ درجه رسیده است. در عین حال امشب تمام ماموران پلیس راهور و پلیس راه در آماده باش کامل هستند و پیش بینی می شود از ظهر دوشنبه جاده های مسدود شده بازگشایی شوند.

وی افزود:برای تهران یکشنبه شب و دوشنبه پیش بینی یخ‌زدگی معابر داریم و بستن زنجیر چرخ در برخی معابر تهران دوشنبه لازم است در عین حال در روز یکشنبه در نقاط شمالی با مشکل روبرو بودیم.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا ابراز امیدواری کرد که با همکاری شهروندان مشکلات این چند روزه برطرف شود و شاهد هیچ حادثه ای در معابر نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.