تولیت آستان قدس رضوی گفت: حزب‌الله با گفتمان برگرفته از آموزه‌های ناب اسلامی قلب‌ها، دل‌ها و اندیشه‌ها را تحت تأثیر قرار داده است.

رئیسی: حزب‌الله با گفتمان ‌ناب اسلامی‌ اندیشه‌ها را تحت تأثیر قرار داد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در مجلس تنفیذی حزب الله اظهار داشت: حزب الله تنها در میدان مبارزه با مستکبران و ظالمان حضور ندارد بلکه برای گره گشایی، خدمات رسانی و حل مشکلات مردم نیز تلاش می‌کند و این ویژگی جریان‌های انقلابی است.

وی افزود: حزب الله تشکلی مردمی از مردم با مردم و در مردم است.تشکیل اتاق‌های اندیشه ورزی و انسجام، از دیگر رموز موفقیت و توفیق شجره طیبه حزب الله است.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: مأموریت‌های حزب الله تنها نظامی و دفاعی نیست، بلکه حزب الله باید در مأموریت‌های متعدد و متنوع خود در راستای تمدن سازی اسلامی ایفای نقش کند.

رئیسی گفت: غلبه گفتمانی حزب الله آثاری کمتر از فتوحات نظامی ندارد، حزب الله با گفتمان برگرفته از آموزه‌های ناب اسلامی قلب‌ها، دل‌ها و اندیشه‌ها را تحت تأثیر قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: حزب الله به دلیل حقانیت گفتمان در تمام سال‌های پس از تشکیل در جذب و رویش نیرو بسیار موفق ظاهر شده و همواره جریان تکامل خود را حفظ کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.