شهرکرد-سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۱۶ واحد مسکن مهر در دهه فجر از سوی اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح می شود.

۷۱۶ واحد مسکن مهر در دهه فجر افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مجید نظری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه های قابل افتتاح گفت: ۶۶ پروژه با اعتبار ۸۰ میلیارد و ۴۴۷ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و ۲۱۴ پروژه با اعتبار ۲۲۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی تامین شده است. 

وی افزود: ۶ پروژه کاربری مسکونی، ۷ پروژه گردشگری، ۷ پروژه آموزشی، ۱۴ پروژه صنعتی، ۷ پروژه ورزشی، ۱۲۱ پروژه زیرساخت، ۷ پروژه شیلات، ۴۱ پروژه کشاورزی و آبخیزداری، ۸ پروژه دامپروری، ۳۷ پروژه بهداشتی و درمانی، ۸ پروژه خدماتی و ۱ پروژه فرهنگی و مذهبی پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری می باشند.

نظری با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی دهه فجر در سطح استان، اظهار کرد: در مجموع ۲۸۰ پروژه عمرانی در استان با اعتباری بالغ  بر ۳۱۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری می رسد که ۸۰ میلیارد و ۴۴۷ میلیون تومان از محل منابع ملی، ۲۹ میلیارد و ۹۶۸ میلیون تومان اعتبارات استانی، ۳۸ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان اعتبارات داخلی، ۲۶ میلیارد و ۸۴۵ میلیون تومان تسهیلات و ۹۵ میلیارد و ۹۵۸ میلیون تومان آورده بخش خصوصی می باشد.

سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندای افزود:پروژه‌های قابل کلنگ‌زنی در دهه فجر امسال، ۲۵ پروژه زیرساخت، ۵ پروژه آموزشی، ۹ پروژه فضای اداری، ۳ پروژه مسکونی، ۷ پروژه گردشگری، ۱ پروژه صنعتی، ۱ پروژه ورزشی و ۱ پروژه خدماتی می باشند.

وی خاطر نشان کرد:گازرسانی به بخش میانکوه شهرستان اردل با اعتبار ملی ۸۰۰ میلیون تومان، گازرسانی به بخش بازفت با اعتبار ملی هزینه شده دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان،راه اندازی پساب شهرک صنعتی بروجن با اعتبار ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و احداث باند دوم فارسان-چلگرد با اعتبار ۲ میلیارد تومان از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح از محل اعتبارات ملی می باشند.

نظری اظهار کرد:۷۱۶ واحد مسکن مهر در دهه فجر از سوی اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح می شود.

وی با اشاره به اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در دهه فجر گفت: ۲۰۰ قطعه زمین روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واگذار و همچنین ۸۰۰ جلد سند مالکیت روستایی صادر می‌شود. 

سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در ۲۲ دستگاه اجرایی استان افزود: ۵۳ پروژه جهاد کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۶۶۹ میلیون تومان ، ۵۳ پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد و ۸۴۴ میلیون تومان ، ۳۱ پروژه دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان و ۱۵ پروژه با اعتبار بیش از شش میلیارد و ۷۲۳ میلیون تومان مربوط به شهرداری‌ها در دهه فجر صورت میگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.