کرج- برگزاری جشنواره یک روز شاد زمستانی در کرج و فردیس و استقبال پررنگ مردم از آن بار دیگر نشاط و شادابی را در روزهای سرد و برفی به البرزی ها هدیه داد.

رقابت ۵۰۰ آدم برفی در کرج

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، بارش سنگین برف در استان البرز هر چند در روزهای اخیر مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرد اما در سوی مقابل جاذبه هایی را هم به همراه داشت.

در روزهای پس از بارش برف بسیاری از خردسالان و کودکان به لطف تعطیلی مدارس با حضور در محیط های باز و بوستان های شهر مشغول به برف بازی و ساخت آدم برفی شدند و لحظاتی شاد را برای خود وخانواده هایشان رقم زدند.

اوج این شادابی را در عصر روز دوشنبه ۹ بهمن شاهد بودیم جایی که با برگزاری جشنواره یک روز شاد زمستانی در دو شهر کرج و فردیس نزدیک به ۳هزار نفر از شهروندان گردهم آمدند و در قالب یک رقابت مفرح اقدام به ساخت آدم برفی کردند.

متولی و بانی این دو برنامه شاد هم هیئت ورزش های همگانی استان البرز بود که در سال های اخیر توانسته با ایده پردازی و استفاده مناسب از زمان های مختلف جشنواره هایی نشاط آور را برای مردم برگزار کند.

هیئت ورزش های همگانی استان البرز با توجه به بارش مناسب برف این بار نیز فرصت را غنیمت شمرد و با اجرای جشنواره یک روز شاد زمستانی زمینه ساز ایجاد نشاط و شادابی میان مردم شد.

در این دو جشنواره که به میزبانی دو بوستان خانواده کرج  و تندرستی فردیس  به انجام رسید در نهایت پس از یک رقابت شیرین  آدم برفی های برتر از سوی کمیته داوری انتخاب و جوایزی به آنها اهدا شد.

همچنین با توجه به کثرت جمعیت حاضر قرعه کشی میان تمامی حاضرین در این جشنواره صورت گرفت و جوایزی نیز به عموم شرکت کنندگان اهدا شد.

حضور ۲هزار شهروند کرجی

رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز در این ارتباط به خبرنگار قدس آنلاین گفت: حضور چشم گیر حدود ۲هزار شهروند کرجی و ساخت بیش از ۵۰۰ آدم برفی در پارک خانواده رکوردی جدید در ساخت آدم برفی ها در سطح کشور برای کرج رقم زد.

مهدی محبی افزود: از اعتماد شهروندان و حضور پررنگ شان در این همایش تشکر می کنم و معتقدم این استقبال و همراهی انگیزه ای است تا چنین برنامه هایی بیشتر و گسترده تر در شهر کرج و دیگر شهرهای استان برگزار شود.

وی تصریح کرد: ما با هدف همگانی کردن ورزش از فرصت های فصلی استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم روحیه نشاط و شادی همراه با ورزش را در جمع گرم خانواده های عزیز ایجاد کنیم.

رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز به برگزاری چنین جشنواره ای در شهر فردیس اشاره کرد و گفت: به همت هیئت ورزش های همگانی این شهر  و اعضای پرتلاش آن برنامه مشابهی در فردیس برگزار شد و با استقبال بیش از ۶۰۰ نفر روبرو شد ضمن آنکه همایش هایی مشابه در دیگر شهرهای استان از جمله طالقان و اشتهارد نیز برگزار شد.

محبی با تاکید براینکه مردم در شهرهای بزرگی چون کرج و فردیس نیاز به شادی و نشاط دارند گفت: محیط ورزش و برنامه هایی این چنینی می تواند زمینه ساز ایجاد شادابی در اقشار مختلف مردم باشد و روحیه آنها را در برابر مشکلات و سختی های زندگی امروز تقویت کند.

وی با اشاره به اجرای دهها برنامه و همایش ورزشی توسط هیئت ورزش های همگانی استان البرز  گفت: این هیئت با رویکردی تازه از سال گذشته توسعه ورزش در محلات و برگزاری همایش های محله به محله را در دستور کار قرار داده و در کنار آن جشنواره های مختلفی چون روز های شاد تابستانی و زمستانی را برنامه ریزی کرده است.

رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز در پایان گفت: استقبال غیرمنتظره مردم از جشنواره یک روز شاد زمستانی این پیام را دارد که مردم حامی و علاقمند به اجرای چنین برنامه هایی هستند و مسئولان وظیفه دارند ظرفیت های موجود برای برگزاری آن را ایجاد کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.