ایلام- مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: مشترکان خانگی ایلام در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

لزوم صرفه جویی در مصرف گاز

عباس شمس اللهی روز سه شنبه در گفت و گو با قدس آنلاین، با بیان اینکه استقرار توده هوای سرد در کشور، لزوم صرفه جویی در مصرف گاز را دوچندان کرده است، اظهارداشت: همه هموطنان، خصوصاً مردم استان ایلام بایستی با رعایت الگوی مصرف گاز، در گازرسانی به همه مشترکان، این شرکت را همراهی کنند.

وی با اشاره به اینکه رعایت نکات ایمنی، همچون استفاده از شیلنگ های استاندارد، کلاهک H بر روی خروجی ها و ... در همه خانه ها و منازل ضروری است، افزود: سپری کردن فصل زمستان بدون حادثه، نیاز به رعایت نکات ایمنی و استفاده از وسایل استاندارد دارد که همه مردم بایستی به این موارد مهم توجه داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام همچنین به گازرسانی به مناطق مختلف استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: برنامه اصلی این شرکت در سال جاری گازرسانی به بیش از ۸۰ روستا بوده که توانسته به این مهم به خوبی دست یابد.

عباس شمس اللهی از روشن شدن مشعل گاز در بیش از ۴۰ روستای استان در ایام دهه فجر خبر داد و بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۰ روستا در استان از نعمت گاز بهره مند شده اند و در دهه فجر و تا پایان سال هم به همین تعداد از روستاهای استان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه روستاهای شهرستان های ایلام، دهلران، چرداول و بدره تا پایان سال جاری از نعمت گاز بهره مند خواهند شد، افزود: ۳۲ روستای شهرستان دهلران به شبکه گازرسانی متصل می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان این مطلب که شهرستان ایوان شهرستان سبز در استان است، یادآور شد: بیشتر مناطق شهرستان چرداول نیز گازرسانی شده و در این شهرستان بخش هلیلان در حال گازرسانی است که در دهه فجر شهر توحید هلیلان نیز به شبکه سراسری متصل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.