هر چند مهاجم پیشین پرسپولیس دست به افشاگری در مورد دروغگویی مسئولان این باشگاه زد اما اتفاق تازه ای پیرامون رای فیفا رخ نخواهد داد.

جزئیات جدید از پرونده مهدی طارمی و تصمیم فیفا برای محرومیت باشگاه پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، با وجود صحبت های مهدی طارمی در برنامه 90 فیفا رای جدیدی در خصوص این پرونده صادر نمی کند. حتی شکاایت باشگاه پرسپولیس از مهدی طارمی هم نمی تواند چیزی را عوض کند. البته باشگاه گفته از مهدی طارمی به فیفا شکایت نخواهد کرد و گلایه ی خود را کمیته اخلاق خواهد برد.

به گزارش خبر ورزشی، اظهارات شفاهی مهدی طارمی در برنامه 90 نمی تواند مانع از به جریان افتادن دوباره پرونده شود. فیفا یک بار این پرونده را به شکایت ریزه اسپور رسیدگی کرد و حالا شکایتی وجود ندارد که پرونده را مجددا مورد بررسی قرار دهد و رای تازه ای در این باره صادر کند. 

دو محرومیت از پنجره نقل و انتقالات هم به قوت خود باقی است. این رای بعید است تغییر کند. این به خاطر همان ادعاهایی است که مهدی طارمی در برنامه 90 مطرح کرد. بر فیفا مشخص شد که مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس ساخت و پاخت کرده اند و توافق آنها صوری بوده است. 

طبیعتا مهدی طارمی اگر با پرسپولیس قرارداد داشت بر سر تمرینات ریزه اسپور حاضر نمی شد و اگر قرارداد داشت و این کار را کرد که این خود تخلف است. مهدی طارمی بعد از عقد قرارداد با ریزه اسپور به پرسپولیس برگشت و پرسپولیس با آگاهی از وضعیت این بازیکن با او قرارداد بست که این هم تخلف باشگاه پرسپولیس است و تخلف اصلی زمانی نمودار می شود که قرارداد تازه ای میان طارمی و باشگاه پرسپولیس پیش از حضور این بازیکن در ترکیه تنظیم می شود و برای فیفا در همان برهه از زمان سوال بود چطور مهدی طارمی ای که با پرسپولیس توافق جدیدی را به امضاء رساند راهی ترکیه و در تمرین ریزه اسپور شرکت کرده و حتی با این تیم قرارداد بسته. 

پنجره تابستانی هم به روی پرسپولیس بسته می ماند و این آخرین خبری است که یک منبع موثق هم آن را تایید کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.