خرم‌آباد- طی آئینی و با حضور معاون پشتیبانی شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل جدید شرکت گاز لرستان معرفی و منصوب شد.

مدیرعامل جدید شرکت گاز لرستان معرفی و منصوب شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ در این مراسم که جمعی از مدیران استانی و پرسنل شرکت گاز نیز حضور داشتند ضمن تجلیل  و تکریم از زحمات مهندس حشمت اله شمس خرم‏ آبادی تجلیل، طی حکمی مهندس غلامرضا لطفعلیان به عنوان مدیرعامل شرکت گاز لرستان منصوب شد.

مدیرعامل جدید شرکت گاز لرستان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور مهندس مشایخی، معاون پشتیبانی شرکت ملی گاز ایران و همچنین حسن توجه و اعتماد استاندار لرستان، گفت: با توجه به برنامه هایی که در شرکت گاز استان تعریف شده است جا دارد از زحمات مهندس شمس خرم آبادی و پرسنل خدوم در پیشبرد اهداف شرکت نیز تقدیر و تشکر نمایم.

غلامرضا لطفعلیان افزود: امیدواریم با توکل برخدا در برنامه های تالیف شده و مدونی که در شرکت ملی گاز ایران تعریف شده است موفق و سربلند باشیم.

لطفعلیان ادامه داد: امید دارم با اتکا به خداوند سبحان و در پناه حضرت ولی عصر (عج) و با رهنمودهای سازنده مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و ریاست محترم جمهور بتوانیم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راه خدمت  رسانی به مردم شریف و خونگرم و ولایتمدار استان قدم های محکم و استواری برداشته و موجبات آسایش و آرامش این مردم را فراهم نماییم.

مهندس غلامرضا لطفعلیان اهل خرم آباد، دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی شیمی صنایع گاز، به مدت دو سال در پتروشیمی بندر امام و شش سال مدیر فنی و جانشین مدیر کارخانه پارسیلون لرستان بوده است.

وی هم‏چنین بعد از ورود به شرکت گاز لرستان در مدت خدمت خود کارشناس تعمیرات، کارشناس پژوهش، رئیس بازرسی و کنترل فنی و سرپرست مهندسی و اجرای طرح ها را در کارنامه کاری خود دارد.

لطفعلیان بعد از آن در شرکت ملی گاز ایران نیز در پست هایی همچون امور بازرسی و کنترل فنی شرکت ملی گاز، کارشناس ارشد بازرسی کالا و مسئول بازرسی کالا در امور بازرسی و کنترل فنی امور گاز ایران مشغول به خدمت بوده است.

وی با 14 سال سابقه تدریس در دانشگاه‏های آزاد، دولتی و پیام نور استان، از این پس به عنوان مدیرعامل شرکت گاز لرستان فعالیت خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.