اکثر پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) طی دیروز و امروز کنسل شده است اما مسافران گرفتار شده در این فرودگاه از فروش بلیت پروازهای کنسل شده ایرلاین‌های خارجی با قیمت‌های ۳ تا ۴ میلیون تومان خبر می‌دهند.

ماهیگیری ایرلاین‌های خارجی/فروش بلیت کنسل شده به قیمت ۴ میلیون تومان

به گزارش قدس آنلاین، جدیدترین خبرها از فرودگاه امام خمینی (ره) حاکی از آن است که اکثر پرواز ایرلاین‌های داخلی لغو شده و تنها پرواز ایرلاین‌های خارجی در حال انجام است. در این بین برخی پروازها مربوط به ایرلاین‌های خارجی از جمله ترکیش و امارات کنسل شده اما این پروازهای کنسل شده با قیمت ۳ تا ۴ میلیون تومان فروخته می‌شود.

یکی از مسافرانی که پروازش کنسل شده به تسنیم گفت:‌ تقریبا همه پروازهای شرکت هواپیمایی داخلی لغو شده و تنها پرواز ایرلاین‌های خارجی در حال انجام است.

وی تصریح کرد:‌ برخی پروازهای خروجی از فرودگاه امام خمینی ایرلاین‌های خارجی کنسل شده اما این شرکت‌ها مهر کنسلی روی آن نمی‌زنند که مسافران بتوانند پول بلیت خود را دریافت کنند.

وی با بیان این‌که مردم در حال ترک فرودگاه‌ هستند بدون آنکه مهر کنسلی روی بلیت آنها زده شود،‌ افزود:‌ متاسفانه در نبود نظارت سازمان هواپیمایی کشوری همین بلیت‌های کنسل شده با قیمت سه تا ۴ میلیون تومان فروخته می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.