تربت جام ـ فرمانده انتظامی تربت جام با اشاره به اینکه امنیت حق مردم است گفت: همکاری رسانه های تربت جام در ایجاد امنیت و همکاری با پلیس ستودنی است و رسانه ها می توانند با آگاهی به مردم تلاش کنند تا مردم بیشتر احساس امنیت نمایند.

امنیت حق مردم است

سرهنگ هوشنگ کیانی، عصر امروز سه شنبه در ستاد فرماندهی تربت جام حضور داشت به خبرنگار قدس آنلاین گفت: سوء استفاده از مردم در فضای مجازی افزایش یافته و پلیس فتا در تربت جام توانسته است از ابتدای سال جاری ۵۲ فقره استفاده از حسابهای بانکی و ۱۱فقره انتشار تصاویر خصوصی را کشف کند و توصیه های لازم به افراد مالباخته را انجام دهد و پلیس فتا به هیچ عنوان وارد فضای خصوصی مردم نخواهدشد.

وی همچنین به طرح های امنیتی در نمازهای جمعه تربت جام اشاره کرد و گفت:از ابتدای بهمن ماه سال جاری در دو نمازجمعه تربت جام کلانتری ۱۱و ۱۲ مستقرشده اند و نمازگزاران باید بدانند استفاده از وسائل نقلیه شخصی مقابل درب ورودی نماز جمعه ممنوع بوده و لازم است در این مورد به نمازگزاران اطلاع رسانی شود.

فرمانده انتظامی تربت جام همچنین از اجرای طرح چهارشنبه سوری از ابتدای هفته در تربت جام خبر داد و گفت: صنوف در تربت جام تحت نظر هستند و هرگونه تخلفی به آنها تذکر داده می شود و هر مغازه ای که مواد محترقه به فروش برساند علاوه بر پلمپ مغازه به مقام قضایی معرفی خواهد شد تا نسبت به تخلفات آنان تصمیم گیری شود.

وی اعلام کرد: در سال جاری تعداد ۸۹۰مورد بازدید از صنوف شهرستان به عمل آمده که ازاین تعداد ۴۵۰ مورد اخطاریه صادر و ۱۳۰واحد کسبی هم پلمپ شده است.  

سرهنگ هوشنگ کیانی همچنین از بازید میدانی از خیابان های تربت جام خبرداد و گفت: به زودی این طرح میدانی با حضور فرماندهی انتظامی تربت جام در محل خیابان های تربت جام اجرایی می شود تا مردم ونیروی انتظامی در فضای میدانی از وضعیت منطقه و نقد به درستی برخوردار شوند تا رضایت مندی مردم دوچندان شود و شهروندان بدانند که نیروی انتظامی در کنار مردم است و این رویکرد می تواند در جهت اقتدار امنیت مردم و منطقه کمک کند.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.