عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: کلیات بودجه ۹۷ در جلسه فردای مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد و جزئیات آن از روز شنبه هفته آینده در مجلس بررسی خواهد شد.

فردا؛ آغاز بررسی بودجه ۹۷ در صحن مجلس

به گزارش قدس آنلاین، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی کلیات بودجه سال ۹۷ در دستور کار جلسه علنی فردای مجلس چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶ قرار دارد.

وی افزود: فردا جلسه علنی مجلس به صورت یک شیفت برگزار خواهد شد و پس ازتصویب کلیات در جلسه فردا، جرئیات لایحه بودجه از شنبه هفته آینده در مجلس بررسی خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهارداشت: براساس برنامه در بررسی کلیات لایحه بودجه ۹۷ در جلسه علنی فردا پس از سخنرانی سخنگوی کمیسیون تلفیق ۳ موافق و ۳ مخالف کلیات بودجه صحبت خواهند کرد و بعد نماینده دولت نیز مطالب خود را به نمایندگان ارائه کند.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: طبق برنامه جلسات علنی مجلس برای بررسی بودجه به استثناء روزهای تعطیل به طور مستمر ادامه خواهد داشت و نمایندگان در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر مشغول بررسی بودجه خواهند بود که البته ۳ شیفته شدن جلسات به روند کار و البته رأی نمایندگان بستگی دارد.

 وی افزود: کار بررسی بودجه در مجلس نهایتاً تا ۲۵ بهمن‌ماه به پایان خواهد رسید و لایحه بودجه برای بررسی به شورای نگهبان ارسال خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان گفت: پس از جلسه علنی مجلس در روز ۱۸ بهمن مواد ارجاعی به کمیسیون تلفیق در کمیسیون تلفیق بررسی خواهد شد و مجلس در روز شنبه ۲۱ بهمن جلسه علنی نخواهد داشت و نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود خواهند رفت. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.