یزد - معاون خدمات شهری شهرداری یزد گفت : براساس قانون تنها پزشکان و دارو خانه ها و وکلای دادگستری در معابر و خیابانهای اصلی می توانند تابلونصب کنندو دیگرکسبه نمی توانند در این مکانها تابلو نصب کنند و این کار ممنوع است .

نصب تابلو کسبه در سطح شهر یزد ممنوع است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، حسین صالحیان بعداز ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهارداشت : این سازمان با افراد و سازمان های که در سطح شهر اقدام به نصب غیرمجازپوستر وبنر نموده به شدت برخورده کرده و با همکاری دادستانی یزد ۱۱۹شماره تلفن مربوط به  مالکان این پوسترها مسدود شده وکسانی که نسبت به پاکسازی سطح شهر اقدام نموده  و می توانند نسبت به رفع مسدودی شماره تلفن خود اقدام نمایند.

وی در خصوص اقدامات این سازمان در ایام تعطیلات عید افزود : نصب هرگونه چادر مسافرتی در ایام عید در پارک های استان ممنوع بوده و شهرداری در همین راستا پارک کوهستان و پارگینگ آستان مقدس سید جعفر را تجهیز نموده ودر اختیار مسافران نوروزی قرار می دهد . 

این مسئول خاطر نشان ساخت : در سطح شهر و پارکهای شهر المانهای نوروزی نصب شده پارکها و اماکن تفریحی استان نیز ساماندهی شده و از سوی دیگر مسافران نوروزی در پارکها نمی توانند چادر نصب کنند و مکان هایی که برای این کار در نظرگرفته شده باید در آنجا نصب شود .

وی ادامه داد : در محدودهایی مشخص شده نانوایی سیار برای مسافران در نظر گرفته شده و در شهرهای حمیدیاو شاهدیه دو مکان موقت برای اسکان موقت مسافران به صورت چادر در نظرگرفته شده است .

معاون شهرداری از برنامه‌ریزی برای نصب یکسری المان‌های نوروزی در سطح شهر و همچنین ساماندهی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهری برای ایام نوروز نیز خبر داد و گفت: امسال نصب چادرهای مسافرتی در سطح پارک‌های شهر از سوی میهمانان نوروزی ممنوع خواهد بود و به جای آن فضاهایی در پارک کوهستان و نیز پارکینگ امامزاده سید جعفر شهر یزد برای این منظور مهیا خواهد شد.

صالحیان تصریح کرد : یکی از سازمانهایی که تحت نظر این سازمان فعالیت می کند سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری می باشد  که این سازمان مجموعه کارهای مرتبط با کالبد  وچهره شهری مانند فضای سبز، گلگاری باغچه ها ی سطح شهر، وساماندهی پیاده روهای سطح شهر از جمله وظایف این سازمان می باشد .

این مسئول در خصوص اقدامات صورت گرفته شده برای زیبا سازی سطح شهر گفت :  تابلوهای پرچمی در باغچه ها ومعابر سطح شهر جمع آوری شده  و با جلساتی که با اصناف داشتیم به تمام کسبه اخطار داده ایم که قانون را رعایت کنند.

وی خاطر نشان ساخت : باغچه های سطح به صورت ویژه مدتی است که ساماندهی شده  و علاوه برکوددهی و هرس مناسب درختان سطح شهر ۱۰۰اصله نهال ر ا در نظر گرفتیم در ایام اسفند در سطح شهر بکاریم  وبا کاشت این نهال ها به فضای سبز استان افزوده خواهد شد .

 معاون شهرداری ادامه داد : برای فضا سازی سطح شهر در ایام الله دهه فجر پرچم ها و تابلوها وریسه ها ی مخصوص ای ایام در سطح شهر نصب می شود و نورپرداری خاص در بافت تاریخی انجام می شود و معابر و بناهای این بافت برای مهمانان نوروزی نور پردازی می شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.