خرم ‏آباد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: از نیمه شب هفتم بهمن تاکنون به ۳۰۶ حادثه دیده در برف و کولاک لرستان امدادرسانی شده است.

 امدادرسانی به ۳۰۶ حادثه دیده در برف و کولاک لرستان

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از سفیر افلاک؛ صارم رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای برف و کولاک که در لرستان به وجود آمد همه نیروهای عملیاتی و پایگاه‌های امداد و نجات به حالت آماده باش در آمده اند.

وی بیان کرد عمده تلاش تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان در محور خرم آباد- الشتر محور بروجرد به اراک، محور بروجرد به ملایر و اشترینان و همچنین منطقه شول آباد بوده است.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد ۱۱ تیم امداد و نجات با بهره گیری از ۴۸ نیروی عملیاتی و ۹ دستگاه آمبولانس به همراه خودروهای نجات تلاش خود را برای امداد رسانی بکار بسته اند.

 وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۲ نفر نیز توسط جمعیت هلال احمر اسکان داده شده است بیان کرد: در کلیه محورهای استان امدادرسانی کماکان ادامه دارد و نیروهای عملیاتی مستقر در پایگاه ها به صورت آماده باش به سر می برند.

 رضایی گفت: سامانه امدادی  ۱۱۲ جمعیت هلال احمر آماده پاسخگویی به حوادث است و در صورت نیاز هموطنان عزیز می توانند با آن تماس بگیرند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان همچنین از هموطنان خواست از سفرهای غیرضروری تا بهبود شرایط آب و هوایی جلوگیری و در صورت لزوم رعایت نکات ایمنی را مدنظر قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.