قزوین_ مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، برای روز گذشته با گذر امواج ناپایدار از منطقه افزایش ابر، گاهی وزش باد و در پاره های مناطق بارش برف وجود داشت که از امروز تا پایان هفته، جوی پایدار بر منطقه حاکم خواهد بود.

آسمان قزوین آرام و جوی پایدار برمنطقه حاکم است

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، برای روز گذشته با گذر امواج ناپایدار از منطقه افزایش ابر، گاهی وزش باد و در پارهای مناطق بارش برف وجود داشت که از امروز تا پایان هفته، جوی پایدار بر منطقه حاکم خواهد بود.

وی افزود: وضعیت آب و هوای استان قزوین از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۱۲ روز بعد به صورت صاف تا کمی ابری و برای فردا تا روز جمعه نیز به صورت صاف تا کمی ابری و گاهش وزش باد است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین بیان کرد: از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۲ بهمن ماه سالجاری تا روز شنبه به صورت صاف تا کمی ابری و در بعدازظهر گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

بهاروند احمدی به بیشینه و کمینه دما در شبانه روز گذشته پرداخت و گفت: کمینه دما مربوط به شهرستان آبیک با منفی ۱۷ درجه سلسیوس زیر صفر و بیشینه دما نیز مربوط به شهر معلم کلایه با صفر درجه سلسیوس بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.