باشگاه منچستر یونایتد قرارداد ستاره اسپانیایی خود را یک سال دیگر تمدید کرد.

منچستر یونایتد قرارداد ستاره اسپانیایی را تمدید کرد

به گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ‌اسکای ‌اسپورت، خوآن ماتا، هافبک ‌اسپانیایی منچستریونایتد که بازی‌های خوبی برای تیمش از زمان پیوستن به این تیم انجام داده است بعد از توافق با سران منچستریونایتد تصمیم گرفت یک سال دیگر قراردادش را با این تیم تمدید کند و به ‌این‌ ترتیب به بحث پیوستنش به یکی از تیم‌های لالیگا پایان داد.

قرارداد خوآن ماتا تابستان به پایان می‌رسید و زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت او به والنسیا و یا پیوستنش به سویا به گوش می رسید اما در نهایت ماتا تصمیم گرفت تا قراردادش را با منچستریونایتد تمدید کند.

ژوزه مورینیو بعد از تمدید قرارداد خوآن ماتا، گفت‌: ماتا بازیکن بسیار خوبی برای ما محسوب می‌شود. وقتی من به منچستریونایتد آمدم همه گفتند که ماتا به دردسر افتاد و بارها این را تکرار کردند ولی او در حال‌ حاضر حتی یک سال دیگر هم قرارداد را تمدید کرده است. ماتا بازیکن بسیار مهمی برای من، باشگاه و سایر هم تیمی‌ها است.

خوآن ماتا در 172 بازی برای منچستریونایتد موفق شده است 39 گل به ثمر برساند. او در سال 2014 به تیم‌ ‌منچستریونایتد آمد.

خوآن ماتا  بعد از تمدید قراردادش با منچستریونایتد ، اظهار کرد: من خیلی خوشحال هستم که عضو این باشگاه هستم. من فکر می‌کنم هر کسی که عضو این باشگاه است باید احساس غرور و افتخار کند. وقتی شما در منچستریونایتد هستید با بقیه

فوتبالیست‌ها فرق می کنید چون دارید در بزرگترین باشگاه فوتبال جهان بازی می کنید.  هر روز سعی می‌کنم به خودم بگویم که چه انسان خوش شانسی هستم که در منچستریونایتد حضور دارم و به همین دلیل باید از این موقعیت به خوبی استفاده کنم. بازیکنان بزرگی همچون اسکولز، گیگز ، بکام ، نیستلروی ، فردیناند و ویدیچ را به یاد می آورم که در این باشگاه تلاش زیادی کردند و اسطوره شده‌اند و ما حالا ما باید راه آنها را ادامه‌ دهیم.

منچستریونایتد امشب (چهارشنبه) باید در هفته‌ بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس به مصاف تاتنهام برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.