یزد - نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه دشمن در بهمن ۵۷ توطئه‌های زیادی علیه امام طرح‌ریزی کرده بود، گفت: امام (ره) ۱۲ بهمن به ایران نمی‌آمد طرح توطئه آمریکا اجرایی می‌شد.

اگر امام ۱۲ بهمن به ایران نمی‌آمد توطئه آمریکا اجرا می‌شد

به گزارش قدس آنلاین ، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی با اشاره به اینکه ایام دهه فجر به صورت مسلم ایام‌الله است، اظهار داشت: ایام‌الله به معنای روزهایی است که خداوند متعال عنایت بسیار ویژه‌ای به آن دارد و واقعا به این ایام خداوند عنایت بسیار ویژه‌ای داشته است.

وی افزود: این ایام در سال ۵۷ و قبل از ورود امام به انقلاب، بحرانی‌ترین ایام در ارتباط با وضیعت ایران و امام و انقلاب بود و کافی بود که یک تصمیم اشتباه گرفته شود و تمام مسائل به هم بریزد.

آیت‌الله ناصری یزدی با اشاره به اینکه از ۶ تا ۱۲ بهمن، چندین توطئه علیه انقلاب و امام خمینی(ره) توسط دشمن انجام شد،  گفت: دشمن از زمان خروج شاه تا ۱۲ بهمن طرح‌ریزی‌های زیادی داشت که یا امام نیاید و یا اگر می‌آید برنامه‌ریزی‌هایی در این رابطه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: ربایش و ترور امام و سرقت هواپیمای امام از جمله توطئه‌هایی بود که دشمن علیه امام در آن ایام طرح‌ریزی کرده بود.

وی تصریح کرد: یکی از توطئه‌های اصلی رژیم طاغوت کشتار مردم تهران بود به گونه‌ای که بیان می‌کردند اگر از کل جمعیت تهران تنها یک میلیون نفر که شاه را دوست داشته باشند و باقی بمانند بس است.

نماینده ولی فقیه در استان به اقداماتی که در ارتباط با رصد توطئه‌های دشمن علیه امام و انقلاب وجود داشت اشاره کرد و ادامه داد: آمریکایی‌ها از بختیار وقت خواسته بودند و خود بختیار هم به آنها قول داده بود که ۱۰ روز وقت فراهم کند تا توطئه توسط آمریکایی‌ها طراحی شود.

امام جمعه یزد افزود: امام قرار بود ششم بهمن به ایران بیایند و اینکه فرودگاه‌ها را بستند به همین دلیل بود که وقت لازم برای طراحی توطئه علیه ایران و امام داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه از ایران و نقاط مختلف به ما تماس می‌گرفتند که توطئه علیه امام طراحی شده و نگذارید بیایند ما اصرار فراوان می‌کردیم که امام در پاریس بمانند ولی ایشان تاکید کردند که باید به ایران برگردند.

ناصری خاطرنشان ساخت: در آن زمان ما نمی‌دانستیم که امام چه برنامه‌ای دارند و چگونه می‌خواهند توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کنند و همین برنامه امام هم سبب شده بود که امام به ایران آمد.

وی ادامه داد: اگر امام ذره‌ای کوتاه می‌آمدند و همانند ما فکر می‌کردند  و باز نمی‌گشتند قطعا انقلاب به وقوع نمی‌پیوست و طرح توطئه آمریکایی‌ها انجام می‌شد ولی امام بازگشتند و به محض ورود به بهشت زهرا رفتند و آن سخنرانی جنجالی را انجام دادند و تمام کاسه و کوزه دشمنان و رژیم طاغوت را به هم ریختند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: این توطئه‌های دشمنان همچنان پس از پیروزی انقلاب ادامه داشت و تا به الان دشمان توطئه‌های خود را ادامه می‌دهند.

وی یکی از اصلی‌ترین توطئه‌های دشمنان را هجمه علیه ارزش‌ها و اعتقادات دانست و افزود: فضای مجازی امروز اصلی‌ترین ابزاری است که دشمن برای این توطئه خود مورد استفاده قرار داده‌اند.

امام جمعه یزد زیرسوال بردن امام و انقلاب را توطئه بسیار جدی دشمن دانست و گفت: دشمن با تمام این توطئه‌ها سعی دارند که جوانان را منحرف کرده، دین و خانواده را سست کنند و جامعه را از ارزش‌ها دور کنند.

آیت‌الله ناصری یزدی تاکید کرد: در این زمینه ما باید سعی کنیم زمینه‌هایی فراهم کنیم که در درجه اول عظمت انقلاب، امام و نیت و اخلاص پاک امام برای همگان به ویژه جوانان مشخص شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه درست است سختی‌های اقتصادی در کشور وجود دارد ولی در برابر دشمنان،  ملت ایران عزت دارند افزود: عزتی که ما الان در دنیا داریم بسیار با ارزش است و باید آن را برای نسل جوان تشریح کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: فضاهای مجازی یکی از راهکارهایی است که باید در این زمینه به آن توجه داشته باشیم و از آن برای آشنا کردن مردم با ارزش‌های انقلاب استفاده کنیم و برنامه‌های مناسب در این زمینه تدوین شود.

امام جمعه یزد افزود: علاوه بر اینکه ارزش‌ها و دستاوردهای نظام و انقلاب را باید به ملت ایران انتقال دهیم، دستاوردهای بین‌المللی و ارزش‌های نظام اسلامی ایران را به تمام جهانیان باید معرفی کنیم.

آیت‌الله ناصری یزدی افزود: در این زمینه حتی لازم است که هزینه پرداخت شود و از ظرفیت رسانه‌های بین‌المللی برای معرفی انقلاب و ارزش‌های آن به جهانیان استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: الان دشمنان برای استفاده از این ظرفیت رسانه‌ای هزینه‌های بسیار زیادی انجام می‌دهند و پول می‌دهند که مقالات و یادداشت‌ها علیه انقلاب اسلامی ایران در این رسانه‌ها منتشر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.