۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
کد خبر: 586733

شماره سوم این ماهنامه در ۱۵۲ صفحه و با سرفصل های خبرنامه، پرونده‌ای در زمینه «جامعه شناسی فساد»،«تاملاتی بر فلسفه تعلیم و تربیت»، پرونده ای درباره «تحولات فرهنگی- اجتماعی در عربستان»، ارجنامه ای به پاس تلاشهای «سیدعلی موسوی گرمارودی» در عرصۀ ادبیات و دین، نگاهی به فعالیت های «فداییان اسلام و شهید نواب صفوی» به مناسبت سالگرد شهادت ایشان و پرونده ای در مورد مهمترین آثار« علم دینی» به پیشخوان مطبوعات کشور آمد.

سومین شماره "اندیشه نامه" منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین، سومین شماره ماهنامه فرهنگی و تحلیلی اندیشه نامه توسط موسسه فرهنگی قدس(روزنامه قدس) وابسته به آستان قدس رضوی منتشر شد.
اندیشه نامه، ماموریت خود را گفتگوی اندیشه‌ها و نظرات مختلف، تبیین گفتمان دینی و انقلابی، ترویج اندیشه اسلامی و همچنین بستری جهت معرفی چهره‌های انقلابی جوان تعریف کرده است.
شماره سوم این ماهنامه در ۱۵۲ صفحه و با سرفصل های خبرنامه، پرونده‌ای در زمینه «جامعه شناسی فساد»، «تاملاتی بر فلسفه تعلیم و تربیت»، پرونده ای درباره «تحولات فرهنگی- اجتماعی در عربستان»، ارجنامه ای به پاس تلاشهای «سیدعلی موسوی گرمارودی» در عرصۀ ادبیات و دین، نگاهی به فعالیت های «فداییان اسلام و شهید نواب صفوی» به مناسبت سالگرد شهادت ایشان و پرونده ای در مورد مهمترین آثار «علم دینی» به پیشخوان مطبوعات کشور آمد.

در این شماره، گفت‌وگوی اختصاصی با دکتر حسین کچویان، و آثاری از دکتر نصری، دکتر نثار حسین حمدانی، دکتر قرایی مقدم، دکتر محمد علی توکلی، دکتر سید جواد میری، دکتر جمیله علم الهدی، حجت الاسلام والمسلمین سعید بهشتی، حجت الاسلام والمسلمین علی ذوعلم، حجت الاسلام والمسلمین حسن پویا، حجت الاسلام والمسلمین مسعود آذربایجانی،   حسن هانی زاده، جعفر قنادباشی، استاد موسوی گرمارودی، دکتر مهدی گلشنی، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پیروزمند، قاسم تبریزی و ...در موضوعات یاد شده به رشته تحریر درآمده است.
موسسه فرهنگی قدس، نهاد مطبوعاتی آستان قدس رضوی است که با انتشار روزنامه سراسری قدس، ماهنامه زائر، پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین فارسی و عربی از سال ۱۳۶۶ تاکنون به فعالیت مشغول است و اندیشه نامه، محصول رسانه ای این موسسه با رویکرد اندیشه و مخاطب نخبگانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.