اصفهان- استاندار اصفهان از برکناری فرماندار گلپایگان در پی برخورد ناشایست وی با یک خبرنگار خبر داد و گفت: در حال حاضر«محمدرضا توسلی» سرپرست فرمانداری گلپایگان است.

 فرماندار گلپایگان برکنار شد

به گزارش قدس آنلاین، محسن مهرعلیزاده اظهارکرد: در نشستی که امروز به منظور بررسی و تحلیل رفتار فرماندار گلپایگان با خبرنگاران برگزار شد، حسین فراست از سمت فرمانداری این شهر برکنار شد.
محمدرضا توسلی بخشدار مرکزی گلپایگان از امروز با حکم استاندار اصفهان، سرپرست فرمانداری گلپایگان شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان با اشاره به برخورد ناشایست فرماندار گلپایگان با خبرنگار یک هفته نامه محلی گفت: استاندار اصفهان بلافاصله پس از شنیدن این خبر با نکوهش این رفتار ناشایست، خواستار پیگیری موضوع شدند.
قائدیها افزود: استاندار اصفهان به فرمانداران اعلام کرد: «لازم است از فرصت استفاده کرده و از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران موکداً بخواهم در پاسخگویی به ارباب رجوع به‌ویژه اصحاب رسانه که به دلیل اهمیت وظیفه و جایگاهشان از احترام ویژه‌ای برخوردار هستند، ادب و اخلاق را رعایت نموده و تکریم مردم را بر هر امری مقدم بدانند.»
استاندار اصفهان در فضای مجازی نیز منتشر کرده است: «وظیفه خود می‌دانم بخاطر برخورد صورت گرفته از سوی فرماندار گلپایگان با این خبرنگار، پوزش بطلبم».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.