کرمان - با توجه به تغییر زمان سفر ریاست محترم جمهوری به استان کرمان به دلیل شرایط نامساعد جوی، این سفر در روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه جاری انجام خواهد شد و در این رابطه از تمامی مردم کرمان و شهرستان سیرجان برای استقبال و شرکت در برنامه های عمومی این سفر دعوت‌می شود.

سفر ریاست جمهوری به استان کرمان روز پنجشنبه انجام‌ می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، ریاست جمهوری و تعدادی از وزراء در این سفر ضمن دیدار و گفتگو با مردم، طرح های مختلفی را افتتاح خواهند کرد.

براساس برنامه ریزی انجام شده، این سفر با ورود ریاست جمهوری و هیات همراه به فرودگاه سیرجان آغاز شده و پس از برگزاری آئین استقبال رسمی، ریاست جمهوری در استادیوم ورزشی تختی با مردم استان و سیرجان دیدار و گفتگو خواهند داشت.

پس از آن ریاست محترم جمهور در ادامه عازم شرکت صنعتی و معدنی گل گهر شده و از پروژه های این شرکت بازدید کرده و برخی طرح های صنعتی را در نقاط مختلف استان نیز افتتاح خواهند کرد.

رئیس جمهوری در ادامه این سفر در شورای اداری استان حضور خواهند یافت و پس از آن در نشست خبری با اصحاب رسانه،پاسخگوی سوالات خبرنگاران خبرگزاری ها و نشریات استان خواهند بود.

جمعی از وزرا در این سفر به نمایندگی از رئیس دولت تدبیر و امید به شهرستان های استان سفر کرده و ضمن دیدار با مردم، طرح های مختلفی را نیز افتتاح خواهند کرد.

در پایان از آحاد مردم فهیم و قدرشناس استان بویژه سیرجان دعوت می شود، در مراسم استقبال عمومی ریاست محترم جمهور که ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز پنجشنبه برگزار می شود حضور به هم رسانده و کرامت و مهمان نوازی کرمانیان و اهالی سیرجان را مجددا به نمایش گذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.