کرج- استاندارالبرز از افتتاح ۲۲۸ طرح عمرانی با ۲ هزار و ۹۰۸ میلیارد تومان اعتبار به مناسبت دهه مبارک فجر در این استان خبرداد.

۲۲۸ طرح عمرانی در البرز به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی عصر امروز چهارشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید استان البرز اظهارکرد: این طرح ها در زمینه تولیدی، کشاورزی و صنعتی آماده افتتاح شده است.

نجفی ادامه داد: این تعداد طرح از نظر ارزش ریالی بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است و ۲۵ درصد نسبت به دهه فجر سال گذشته افزایش یافته است.

استاندارالبرز با اشاره به میزان اشتغالزایی این طرح ها در استان گفت: با بهره برداری از طرح های دهه مبارک فجر، برای ۹ هزار و ۸۹۲ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد که به یقین این میزان در بخش اشتغال غیر مستقیم ۳ برابر پیش بینی می شود.

وی افزود: به علت تعدد طرح هایی که برای دهه مبارک فجر در البرز آماده شده است، افتتاح تعدادی از این طرح ها از ابتدای بهمن ماه با حضور معاون اول محترم رییس جمهوری و جمعی از وزرا آغاز شد.

نجفی نکته خوب و امید آفرین پروژه های دهه مبارک فجر در البرز را حضور پررنگ بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: از کل حجم پروژه های این دهه ۲۷۵۱میلیارد تومان مربوط به بخش خصوصی است که ۱۷/۵ برابر اعتبارات هزینه ای بخش دولتی در این دهه است.

وی در پایان افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، آزادگان و جانبازان و اجرای برنامه های متعدد  فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه های این ایام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.