اصفهان- شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در بازه یکساله منتهی به دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۲۹۶میلیارد تومان ۱۲پروژه در بخش آب و فاضلاب را در سطح استان اصفهان به بهره برداری رساند.

بهره برداری از پروژه های آب و فاضلاب استان اصفهان در دهه فجر

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان گفت: در دهه فجر سال ۹۶ پروژه آبرسانی به گلشهر گلپایگان با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان، احداث تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب خوانسار با هزینه ای بیش از  ۱۶ میلیارد تومان، بهره برداری از پکیج فاضلاب مسکن مهر فریدونشهر با هزینه ای بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان صورت می پذیرد و نیز عملیات کلنگ زنی تصفیه خانه فاضلاب شهر اژیه در دستور کار قرار می گیرد.

هاشم امینی پیرامون طرح های توسعه‌ای آبفا که در سال جاری عملیاتی شد افزود:در اردیبهشت سال ۹۶  اجرای پروژه شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهرهای ورنامخواست و سده لنجان با ۳۶ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی ادامه داد: از سال ۷۰  تا ابتدای سال ۹۲ حدود ۹۵ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرستان لنجان اجرا شد. درحالی که در طول ۳ سال گذشته ۲۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهرستان اجرا شد و بدنبال آن تصفیه خانه فاضلاب سده لنجان از محل مشارکت و سرمایه گذاری شرکت فولادمبارکه در قالب قرارداد بیع متقابل به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان اظهارکرد: در اردیبهشت ماه سال ۹۶ عملیات اجرایی شبکه فاضلاب زیباشهر و دیزیچه از شهرستان مبارکه آغاز شد، این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی (شرکت فولاد مبارکه) در دستور کار قرار گرفت؛ عملیات اجرای شبکه فاضلاب زیباشهر به طول ۵۸ کیلومتر منجر به تحت پوشش قرار گرفتن ۱۰ هزار نفر جمعیت مردم این شهرستان از خدمات شبکه فاضلاب می شود و عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهر دیزیچه بالغ بر ۱۰۹ کیلومتر می باشدکه اجرای آن جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر را تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار می دهد. عملیات اجرای فاضلاب در زیباشهر و دیزیچه جمعاً با اعتبار ۹۶ میلیارد تومان آغاز شد.

امینی ادامه داد: در سال ۷۱ اجرای طرح شبکه فاضلاب شهرستان مبارکه آغاز شد که تا سال ۹۲ حدود ۲۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته در حالیکه اجرای عملیات شبکه فاضلاب در این شهرستان در دولت یازدهم به ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است که بیانگر رشد ۱۲ برابری میانگین اجرای شبکه فاضلاب در ۲۰ سال گذشته در مبارکه است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با تاکید بر بازسازی شبکه فرسوده فاضلاب شهر اصفهان عنوان کرد: در خردادماه سال جاری باحضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بازسازی شبکه فرسوده فاضلاب کلان شهر اصفهان با تخصیص اعتبار از محل تسهیلات فاینانس خارجی ۴۶ میلیون یورو برابر با ۱۷۷ میلیارد تومان با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از تجربه پیمانکاران و مشاوران برجسته بین المللی آغاز شد.

امینی با اشاره به اجرای طرح های توسعه شبکه فاضلاب در اصفهان اعلام کرد:در بازه یکساله منتهی به دهه فجر در

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.