کرمان - حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری وارد فرودگاه سیرجان شد.

افتتاح طرح های امروز در کرمان در تاریخ سال های اخیر کشور بی نظیر است

به گزارش قدس آنلاین، رئیس جمهوری در بدو ورود به فرودگاه سیرجان مورد استقبال امام جمعه سیرجان و استاندار کرمان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شماری از مدیران اجرایی این استان قرار گرفت.

افتتاح طرح های امروز در کرمان در تاریخ سال های اخیر کشور بی نظیر است

دکتر حسن روحانی در بدو ورود به فرودگاه سیرجان در جمع خبرنگاران افزود: در این سفر غیر از اینکه با مردم بزرگ این استان در سیرجان و کرمان ملاقات خواهیم داشت، در شورای اداری و اجتماع مردمی شرکت و از نظرات آنها استفاده می کنیم.

وی اظهار کرد: امروز اعلام می شود چه مقدار طرح افتتاح و چه قول هایی به مردم برای سالهای پیش رو می دهیم و امیدواریم دهه فجر برای مردم ایران و کرمان مبارک باشد.

رئیس جمهوری اظهار امیدواری کرد: این سفر بتواند برای آینده استان شکوفایی بیشتری را به وجود بیاورد.

دیدار مردمی رییس جمهور با سیرجانی ها

بیش از پنج هزار نفر از مردم خونگرم سیرجان با حضور در استادیوم تختی سیرجان به استقبال آقای روحانی آمده اند .

دیدار و گفت و گو با مردم، بازدید از مناطق زلزله زده کوهبنان، افتتاح بیش از ۱۰ هزارمیلیاردتومان طرح صنعتی و معدنی، شرکت در شورای اداری استان و نشست  خبری با رسانه ها از جمله برنامه های سفر ۲روزه رئیس جمهوری به استان کرمان است.

همزمان و در طول این سفر وزیران دولت با حضور در شهرستانهای مختلف استان کرمان ضمن دیدار با مردم این مناطق، اقدام به افتتاح طرح ها و هم چنین بازدید از  برخی طرح های در دست اجرا خواهند کرد.

سفر رئیس جمهوری به اتفاق تعدادی از وزیران کابینه، دومین سفر استانی رئیس جمهوری در دولت دوازدهم است که به مقصد استان کرمان انجام شده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.