کرج - امام جمعه شهرستان ماهدشت با بیان اینکه ۱۹ کارخانه فعال در زمینه آرد در شهرک صنعتی ماهدشت وجود دارد، گفت: ۴۰درصد آرد استان از این شهرک تامین می شود .

شهرک صنعتی ماهدشت ۴۰ درصد آرد البرز را تامین می کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت السلام والمسلمین عظیمی زاده در آیین افتتاح واحد تولیدی آرد مودت ایران که صبح امروز پنج شنبه برگزار شد با تبریک فرارسیدن ایام دهه فجراظهار کرد: حضور مجدد استاندار البرز در شهر ماهدشت در بازه زمانی کوتاه سبب ایجاد اقدامات موثری برای توسعه و عمران شهر ماهدشت خواهد بود.

وی با بیان اینکه  کارخانه آرد احداث شده به همت یک چهره دانشگاهی رقم خورده است گفت: در این کارخانه از جدیدترین تکنولوژی استفاده شده است و پیش از این نیز چندین کارخانه توسط این شرکت احداث شده است.

حجت الاسلام عظیمی زاده با اشاره به مشکلاتی که در بحث صادرات دراین شهرک صنعتی وجود دارد، افزود: امیدوارم صادرات آرد این شهرک به خارج از کشور صورت بگیرد.

امام جمعه شهر ماهدشت با بیان اینکه بیش از ۱۰میلیارد از سوی صاحبان صنایع شهرک به شهرداری ماهدشت پرداخت شده است گفت: متاسفانه علیرغم این اقدام مبلغی در این شهرک هزینه نشده است.

وی با بیان اینکه اشتغال مهمترین نیاز کشور است و این شهرک پتانسیل بالایی دراین زمینه برخوردار است تاکید کرد: باید دست صنعتگران را گرفت چراکه اگر صنعتگران تمایلی به ایجاد صنعت پایدار در کشور نداشته باشند موجب می شود سرمایه های صنعتگران در خارج از کشور هزینه شود.

امام جمعه شهرستان ماهدشت در پایان گفت: در این شهرک کارخانه ای وجود دارد که تمام کارکنان آن از بهزیستی استخدام شده است و این امر شایسته ای است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین  واحد صنعتی تولید آرد با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان  وبا حضور استاندار و جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد.

این کارخانه با ظرفیت ۶۰ هزار تن آرد در سال به میزان ۵۲ هزار تن سبوس گندم و ۸۰۰۰ تن آرد گندم تولید می کند. با بهره برداری از این طرح، برای ۶۰ نفر به شکل مستقیم شغل ایجاد شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.