کرمان - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به قطعی خطوط ارتباطی در زمان زلزله در استان کرمان گفت: قرار شد کلیه مشکلات زیرساختی ارتباطات استان کرمان برطرف شود.

مشکلات ارتباطی کرمان برطرف می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به شهرستان کهنوج در نشست با نخبگان این شهرستان گفت: امروز در کشور با مشکلاتی مواجه هستیم که نباید این مشکلات را انکار کنیم.

وی با یبان اینکه باید سعی کنیم در جهت برطرف کردن مشکلات منطقه و کشورمان گام برداریم بیان کرد: امروز مقام معظم رهبری یک عزت و قدرت بزرگی در کشور است که باید قدردان آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به‌دنبال جدا کردن مردم از بدنه کشور با جنگ، تحریم و غیره هستند، گفت: نباید چنین اجازه‌ای به دشمنان بدهیم و آنچه در حل مشکلات مهم و تاثیر گذار است داشتن امید است و عده‌ای به‌دنبال این هستند تا با سیاه‌ نمایی این امید را از بین ببرند.

آذری‌جهرمی با بیان اینکه نمایندگان استان کرمان دنبال توسعه زیرساخت‌های منطقه هستند گفت: طی سالهای گذشته تمام شهرهای استان کرمان به نسل سوم و چهارم ارتباطات وصل شدند.

وی با اشاره به اینکه اتفاقاتی در زلزله‌های اخیر در استان کرمان افتاد، افزود: قرار شد کلیه مشکلات زیرساختی ارتباطات استان برطرف شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه حدود هزار و ۴۰۰ روستا ارتباطاتش برقرار شد، بیان کرد: نزدیک ۶۰ درصد روستاها امکان ارتباطاتش برقرار شده است.

آذری جهرمی با بیان اینکه ۱۰۰میلیون تومان در اختیار رئیس آموزش و پرورش می‌گذاریم تا برای دانش‌آموزان هزینه کنند، گفت: به هر دانش‌آموز کهنوجی که رتبه زیر ۱۰۰ بیاورد ۱۰ میلیون تومان پاداش پرداخت می‌کنم.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.