روز اول سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر در حالی آغاز شد که استقبال مردم از نمایش فیلم ها در سینماهای تهران خوب بوده است.

روز خوب برای سینما چارسو/ «مصادره» سانس فوق العاده گرفت

به گزارش قدس آنلاین، سامان بابایی مدیر پردیس سینمایی چارسو درباره استقبال مردم از آثار سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر گفت: پیش بینی من از این جشنواره خیلی خوب است و امیدوارم امسال جشنواره ای مانند جشنواره ۲ سال پیش داشته باشیم.

وی افزود: در پردیس سینمایی چارسو همه چیز به خوبی در حال پیش رفتن است و از ساعت ۱۵ اولین فیلم سینمایی با استقبال خوب مردم روی پرده رفت.

بابایی عنوان کرد: نسخه ای از هر سه فیلمی که قرار است امروز به نمایش دربیاید به دست ما رسیده است و روند به اینگونه است که هر روز نسخه فیلم ها را دریافت می کنیم نه همه ۲۵ فیلم را به یکباره.

بابایی بیان کرد: ساعت ۲۰ امشب فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» ساخته مصطفی کیایی به نمایش درمی‌آید و فکر می کنم استقبال دوچندان شود.

وی در پایان گفت: با توجه به موقعیتی که پردیس سینمایی چارسو دارد فکر می کنم در دو سانس آخر شاهد سانس فوق العاده باشیم.

اولین سانس فوق‌العاده جشنواره فجر برای «مصادره»

فیلم سینمایی «مصادره» به کارگردانی مهدی احمدی در نخستین روز از اکران‌های مردمی جشنواره فیلم فجر به سانس فوق‌العاده رسید.

در نخستین روز از اکران‌های مردمی سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر رضا عطاران و مهران احمدی، بازیگر و کارگردان با حضور در سینما آزادی با مخاطبان این اثر به تماشای فیلم نشستند.

در سانس ۲۲ در سینما استقلال نیز رضا عطاران، هادی کاظمی، میرطاهر مظلومی، مهران احمدی، مزدک میرعابدینی و مجید صالحی با مخاطبان فیلم دیدار خواهند کرد.

همچنین این فیلم در سینما آزادی پنجشنبه ۱۲ بهمن‌ماه سانس فوق‌العاده در ساعت ۰۰:۴۵ بامداد دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.