جوین_ فرماندار شهرستان جوین دردیدار با امام جمعه گفت: گازرسانی در سطح شهرستان جوین با جدیت ادامه دارد و تا پایان سال آینده ۹۸ درصد مردم جوین از نعمت گاز بهره مند می شوند.

گزارش عملکرد یکساله به امام جمعه جوین ارائه شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرماندار شهرستان جوین در اولین روز از شروع ایام الله دهه فجر گفت:  برنامه های دهه مبارک شهرستان جوین با عطر افشانی مزار شهدای گمنام و همچنین گلباران تمثال مبارک امام خمینی (ره) با حضور مسئولین شهرستان جوین آغاز شد.  

حسین جمشیدی خاطر نشان کرد: به یمن ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران به وطن اسلامی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره آن دوران پر نشاط ایام دهه فجر را از مزار شهدای گمنام اغاز می کنیم.  

وی تاکید کرد: لازم است در اولین روز از ایام دهه فجر خدمت امام جمعه شهرستان جوین رسیده و گزارش عملکرد یکساله شهرستان جوین را و خدمات دولت تدبیر و امید را ارائه کنیم.  

 فرماندار شهرستان جوین پس از نثار گل به تمثال مبارک امام  به همراه کلیه مسئولین شهرستان به مناسبت آغاز دهه مبارک  فجر با امام جمعه شهرستان حضرت حجه السلام و المسلمین حاج آقای دلیری پور دیدار نمودند.

 فرماندار شهرستان جوین در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد  و خاطره امام (ره) و تمام شهدای گرانقدر اظهار داشت: امام خمینی (ره) تحول عظیمی در عرصه گیتی به وجود آورد، که باعث شد، نظام جمهوری اسلامی ایران همچون خورشیدی درخشان  باعث گسترش این انقلاب در اقصی نقاط جهان گردد.  

جمشیدی در ادامه گزارشی از اهم پروژه های قابل افتتاح در این ایام  از جمله افتتاح و کلنگ زنی ۵۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶۷۶ میلیارد تومان و افتتاح ساختمان بخشداری عطاملک با اعتباری بالغ بر ۱۵۱۰ میلیارد تومان، افتتاح کتابخانه عمومی رازی با اعتباری بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد تومان گاز رسانی به شهر حکم آباد، کلاته عرب و خرم آباد ارائه کرد.

نماینده عالی دولت افزود: به همت  اقدامات ارزشمند دولت محترم تدبیر و امید در بحث گازرسانی به روستاهای شهرستان به حول قوه الهی در سال آینده ۹۸ درصد از روستاهای شهرستان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد، بطوری که هم اکنون در استان خراسان رضوی با تلاش مسئولین هر ۹ روز یک روستا گاز کشی میگردد و در سال اینده میتوان جشن  پایان گاز کشی را برگزار نمود.  

وی تصریح کرد: به یمن ایام دهه فجر بزرگترین کارخانه فولاد شهرستان جوین نیز با حضور مقامات عالی کشور مورد بهره برداری قرار می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.