تربت جام ـ ((صدها فرشته برآن دست بوسه می زند کز کار خلق یک گره بسته وا کند)). دراین روزهای سرد زمستانی که هوا به حداقل رسیده، تعمیرکار تربت جامی طی چند روز گذشته اقدام به سرویس بخاری و آبگرمگن های افراد نیازمند در سطح شهرستان نموده است.

تعمیر رایگان لوازم گازسوز افراد نیازمند در تربت جام

این خیر که نخواست نامش فاش شود به خبرنگارقدس آنلاین گفت: توجه به افراد نیازمند تنها به تمکن مالی نیست بلکه همت بلند می خواهد با نوعدوستی به یکدیگر کمک کنیم و هرچند من خودم تنها یک تعیمرکار لوازم گاز سوز هستم اما از کسانی که می خواهند برای افراد نیازمند واقعی کمک کند اعلام آمادگی می کنم و هرچندن این افراد با همکاری  آموزش و پرورش در حال شناسایی می باشد.

وی هدف از این امر خیر را سلامتی خود و خانواده و دعای طلب نزول باران در تربت جام برشمرد و افزود: بعضی از خانواده هایی که تاکنون شناسایی کرده ام منزل خود را با اجاق خوراک پزی گرم نموده وضرورت دارد برای نیت های خیرخود از دعای این عزیزان بهره مند شویم.

این خیر در ادامه افزود: تاکنون ۶۰ بن ۲۰۰هزار ریالی در حد بضاعتم آماده کردم و بعد از تعمیر هربخاری که رایگان تعمیر می شود یک بن تحویل  می دهم تا برای سال آینده هم  دغدغه ای بابت خرابی وسایل گازی خود نداشته باشند.

وی از افرادی که تمکن مالی دارند در خواست کرد: به این طرح خداپسندانه از طریق رئیس اداره آموزش و پرورش تربت جام همکاری نمایند تا به افراد بیشتری در سطح منطقه کمک نمائیم.

   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.