رشتخوار -امام جمعه رشتخواربا بیان اینکه استقلال دستاورد بزرگ انقلاب بود تصریح کرد: روزگاری هزاران مستشار خارجی در ایران وجود داشت که این وابستگی نظامی و اقتصادی کشور بود اما امروز با عزت و اقتدار حرکت می کنیم.

استقلال دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ حجت الاسلام احمد طیبی با تبریک دهه فجر در خطبه های نماز جمعه رشتخوار گفت:انقلاب اسلامی برای مردم کشور  ثمرات زیادی را به دنبال داشته و به راحتی تداوم نیافته است، بلکه برای تحقق و تداوم آن هزاران شهید از جان خود گذشتند.

امام جمعه رشتخوار اظهار داشت :شکست طرح های سلطه طلبانه آمریکا در منطقه و شکل گیری عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا  ازدستاوردجمهوری اسلامی ایران است

حجت الاسلام طیبی با ذکر این که میان انقلاب های جهان تنها انقلاب اسلامی ایران مسیر بزرگی و موفقیت را طی کرده گفت: علت این موفقیت  مکتب  دینی و رهبری است.

وی با بیان اینکه امریکا برای رسیدن به هدف خود که نفوذ در منطقه خاورمیانه بود، نقشه ها و طرح های بسیاری را دنبال کرد، اظهار داشت: این طرح ها از حمله به حزب الله و سوریه تا ایجاد و همه پرسی در اقلیم کردستان همگی از برنامه های آمریکا بود.

امام جمعه رشتخوار با ذکر این که مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند خاطر نشان کرد:بهترین راه قدردانی و تداوم راه شهدا نیز، خدمت‌رسانی به مردم است چراکه حضور همیشگی و مداوم این مردم غیور باعث شده تا انقلاب اسلامی از بزنگاه‌های حساس تاریخ معاصر به‌سلامت عبور کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.