اهواز_ نشست خبری قبل از بازی فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان با غیبت سرمربی آبادان برگزار شد.

برد در کنار یک بازی اخلاقی هدف فولاد است/ کمالوند غایب بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین در  آستانه بازی فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان که شنبه ساعت ۱۵ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود نشست خبری در سالن اجتماعات هتل نیشکر برگزار شد؛ که در این نشست سرمربی فولاد خوزستان این دو تیم را از قطب های اصلی فوتبال خوزستان دانست و عنوان کرد: هدف ما این است علاوه بر یک بازی زیبا زمین مسابقه را با برد ترک کنیم.
سید سیروس پورموسوی حواشی بازی رفت دو تیم را تمام شده خواند و اظهار کرد: نفت آبادان بعد از کنار رفتن از جام حذفی تمام نیروی خود را در این بازی به کار می‌گیرد و تمرکز زیادی روی این بازی دارد، ما نیز سعی کرده ایم با بررسی نقاط ضعف و قوت این تیم با تمام قوا به مصاف آن برویم تا تماشاگران بازی جذابی را ببینند.
وی ادامه داد: فولاد انگیزه بسیاری برای حضور در بازی‌های آسیایی دارد و تلاش ما این است در ده هفته باقیمانده به شکلی بازی کنیم که به این مهم نیز دست پیدا کنیم.
پورموسوی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اتفاقات بازی رفت فولاد و نفت با درایت مسئولان تمام شده است، امیدواریم فردا بازی از نظر اخلاقی به شکلی باشد که سزاوار نام خوزستان است.

لازم به ذکر است در این نشست فراز کمالوند سرمربی صنعت نفت حاضر نشد وقتی خبرنگار قدس آنلاین از روابط عمومی باشگاه فولاد علت را جویا شد، سامانی گفت: کمالوند تماس خبر داده که عصر امروز به اهواز می آید و چون ما نمی توانستیم منتظر بمانیم نشست را بدون حضور سرمربی صنعت نفت به پایان رساندیم. در جلسه نیز عنوان شد کمالوند به خاطر انجام آخرین تمرین تیمش در آبادان در نشست حضور نیافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.