یزد - نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر گفت: فضای مجازی باید از دستاوردهای انقلاب پر شود و تبیین دستاوردهای انقلاب برای جوانان ضامن بقای انقلاب است.

فضای مجازی باید از دستاوردهای انقلاب پر شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازدفترامام جمعه، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی در جمع روحانیون و طلاب با بیان اینکه وظیفه همه ما در ایام الله دهه فجر تلاش در راه برگزاری هر چه باشکوه تر این ایام است اظهار داشت: این ایام روزهایی است که توجه خاص خدای متعال را در پی دارد و در 12 بهمن تا 22 بهمن واجب است که نسبت به این ایام بیشتر توجه و برای ماندن و بیان کردن دستاوردهای آن فرصت‌های بیشتری بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه نسل‌های آینده و امروز روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و حوادث آن روزها را ندیدند افزود: الآن نیز دشمنان به‌طور ویژه بر علیه انقلاب، منویات امام (ره) و اسلام توطئه می‌کنند و در این شرایط حساس وظیفه روحانیت برای معرفی هرچه بهتر و بیشتر دستاوردهای انقلاب سنگین‌تر می‌شود.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد تصریح کرد: اگر این انقلاب باقی بماند و در قلب‌ها و دل‌ها بماند دین و اسلام نیز باقی می‌ماند و اگر خدایی نکرده اگر انقلاب صدمه بخورد، دین و اسلام نیز در پی آن صدمه می‌خورد و با فعالیت‌های دشمنان برای انحراف جوانان کشور، آن زمان مقصر کیست؟

ناصری خاطر نشان ساخت: یکی از حرکت‌هایی که بعد از امام حسین (ع) تا کنون نبوده و انجام شد، پایه‌ریزی انقلاب اسلامی بر اساس منویات امام حسین (ع) بود که امام (ره) با نیت خدایی آن را بنا کرد.

وی ادامه داد: در ایام دهه فجر باید به‌گونه‌ای کار انجام گیرد که تمام فضاهای مجازی را از مسائل انقلاب، دستاوردهای آن و غیره پر شود و مسائل مختلف را برای مردم و جوانان کشور نشر داده و تمام دستاوردها را برای آن‌ها بیان کنید.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه اگر درصدد نباشیم که دستاوردها و مسائل مختلف انقلاب را برای مردم بیان کنیم کوتاهی کردیم افزود: حفظ انقلاب به بصیرت دادن مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب است.

امام جمعه یزد اظهار داشت: بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی با آن حرکت بزرگ خود ما را به عمق و حقایق اسلام و دین آشنا کرد پس وظیفه همگانی است که در حفظ و نشر این انقلاب شکوهمند کوشا باشیم.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد با تأکید بر اینکه می‌طلبند که روحانیت خیلی جدی‌تر و با اطلاعات بیشتر وارد کار شوند تصریح کرد: خداوند متعال یک زمانی که به فردی کار خاصی و یا ویژگی خاصی اعطا می‌کند یعنی آن شخص بزرگ است پس روحانیت که به‌عنوان سرباز امام زمان (عج) باید برای حفظ دین، اسلام و انقلاب با تمام تلاش و اطلاعات و علم کامل وارد شوند.

وی افزود: با بیان اینکه امام خصلت‌های خیلی خوب و شایسته‌ای داشتند گفت: خلوص در نیت یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین ویژگی‌های امام راحل بود به‌گونه‌ای که حتی یک لحظه نه پیش نفسش و نه پیش جامعه از نیت خدا خارج نشد و یک لحظه برای خودش فکر نکرد.

ناصری یزدی با تأکید بر اینکه اخلاص در عمل همه‌جا همره امام بود افزود: این ایام پرمخاطره‌ترین ایام برای ایران اسلامی بود و تمام اروپا دست به دست هم داده بودند که از پیروزی انقلاب جلوگیری کنند اما امام (ره) با اخلاص عمل و پاکی و صافی خود در برابر امت توانست پیروزی انقلاب را رقم بزند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در پایان با اشاره به اینکه روش‌های امام خمینی روش زندگی امیرالمؤمنین بود گفت: این انقلاب خدایی و الهی بود و همه باید بدانند که حتی یک لحظه هم نباید چراغ ولایت خاموش شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.